روایت هایی کوتاه از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی با موشن کمیک «حکایت انگشتر»

1399/10/08 - 10:22 - کد خبر: 34787 نسخه چاپی

نصر: دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: موشن کمیک «حکایت انگشتر» روایت هایی کوتاه از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی را به تصویر کشیده است.

به گزارش نصر، میثم ناعمی با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه موشن کمیک های «حکایت انگشتر» روایت های کوتاهی از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی است که توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی تهیه و تدوین شده است؛ این موشن کمیک ها، همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از کانال های مجازی حوزه هنری استان (تلگرام، اینستاگرام و آپارات) و همچنین کانال های پرمخاطب کشوری منتشر می شود.
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی حوزه هنری آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد: این مجموعه شامل 8 موشن کمیک با عناوین «عکس یادگاری»، «انتظار»، «دلجویی»، «قاری قرآن»، «آرشیدا و زینب» و «بابای مهربانم» از هشتم تا پانزدهم دی ماه در فضای مجازی منتشر می شود.
وی افزود: موشن کمیک یک تکنیک نوظهور انیمیشنی، از تلفیق و ترکیب تصویرسازی کتاب‌های کمیک و هنر پویانمایی است. قاب‌های مختلف با سبک کمیک، با استفاده از جلوه‌های صوتی و انیمیشن که به آن اضافه می‌شود گسترش پیدا کرده و داستانی را روایت می‌کنند.
گفتنی است، این ویژه برنامه ها در صفحات مجازی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در اینستاگرام، تلگرام و آپارات به نشانی @hhtabriz و تارنمای حوزه هنری استان به نشانی www.artabriz.ir به نمایش گذاشته می شود.
انتهای پیام/
روایت هایی کوتاه از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی با موشن کمیک «حکایت انگشتر» نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار