شهردار ارومیه خبر داد:

معرفی ارومیه‌ به عنوان ‌مقصد گردشگری بین الملل

1398/07/10 - 11:23 - کد خبر: 3473 نسخه چاپی

نصر: شهردار ارومیه گفت: در تلاشیم ارومیه را به عنوان مقصد گردشگری و شهر بین الملل معرفی کنیم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد حضرت پور دیشب در آیین بهره برداری از شهربازی چی چست با اشاره به توسعه صنعت گردشگری، گفت: در حال حاضر در سایه توسعه صنعت گردشگری سطح اسکان اتاق های هتل‌های ارومیه کمتر از 80 درصد نیست و در برنامه داریم  مرکز استان را به عنوان مقصد گردشگری خارجی مطرح کنیم و به دنبال جذب گردشگر از کشورهای عربی نیز هستیم. 

حضرت پور تصریح کرد: تمام هدف این است ارومیه را به عنوان آرمان شهر و مقصد گردشگری مطرح کنم و بر این اساس طرح ارومیه 2020 ‌جهت جذب گردشگر مطرح شد. 

وی با اشاره به بهره برداری از شهربازی ارومیه در مجتمع چی چست عنوان کرد: جای مجموعه تفریحی و گردشگری چون  چی چست در شهر ‌ارومیه خالی بود و مدیریت شهری تلاش کرد ‌مجموعه چی چست را با  یک محیط امن و آرام بخش ‌جهت دورهمی های خانوادگی و گذران اوقات فراغت فراهم کند.
شهردار ارومیه اظهار کرد: دهکده تفریحی و گردشگری چی چست در شعاع 250 کیلومتری داری جذابیت است و باعث جذب گردشگر می شود.

وی گفت: با ورود گردشگر و توسعه صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی در همه حوزه ها و به ویژه در حوزه حمل و نقل و همچنین  اشتغال زایی خواهیم بود.

وی بیان کرد: مجموعه تجهیزات شهربازی با 15 میلیارد تومان در 17 قسط خریداری شد.

وی خاطر نشان کرد:  توسعه و رونق اقتصادی در شهر ارومیه در سایه اعتماد مردم به شهرداری و  همدلی صورت گرفته است.

حضرت پور بیان کرد: پرسنل تلاشگر شهرداری ارومیه در راستای ایجاد رضایمندی و رفاه شهروندان  در سطح شهر در تمامی شرایط آب و هوایی و بدون تعطیلی در هیچ یک از ایام سال فعالیت دارند.

وی در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری افزود: ‌در حال حاضر هفت کیلومتر از ‌کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه با انجام عملیات آزادسازی به میزان  227  هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار ارومیه بیان کرد: حرکت قطار توسعه در ارومیه در سایه اعتماد شهروندان به شهرداری ‌توقف نکرده است و این حرکت در آینده با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال در ارومیه، اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه برگزار شد که در سایه برگزاری این مسابقات، ارومیه در سطح جهان با دو میلیارد نفر تماشاگر این مسابقات ‌معرفی شد.

انتهای پیام/

معرفی ارومیه‌ به عنوان ‌مقصد گردشگری بین الملل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار