خبر/

زنجان با دمای ۱۴- درجه سانتیگراد دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد

1399/10/07 - 12:24 - کد خبر: 34722 نسخه چاپی

نصر: رییس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با میزان دمای ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر، دومین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید.

به گزارش نصر، سونا صرفی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی نیز با میزان دمای ۱۸- درجه سانتیگراد نخستین مرکز استان سرد کشور بود، افزود: طی مدت یاد شده، خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین و چورزق با ۱۰+ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه این استان، گزارش شد.
وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد، اظهار داشت: روز گذشته شهر زنجان با میزان دمای ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید و دما به غیر از شهرستان طارم در مابقی شهرستان های استان نیز زیر صفر بود.
صرفی، تصریح کرد: هوای سرد و یخی تا روز دوشنبه در زنجان حاکم خواهد بود و در ارتفاعات و گردنه های استان احتمال کولاک مقطعی و محلی وجود دارد و از روز سه شنبه نیز به تدریج دما روند افزایشی خواهد داشت.
انتهای پیام/
زنجان با دمای ۱۴- درجه سانتیگراد دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار