خبر/

پیام تسلیت فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا به مناسبت درگذشت امیر «پورداراب»

1399/10/07 - 11:00 - کد خبر: 34716 نسخه چاپی

نصر: امیر «شفیعی» در پیامی، درگذشت امیر «سعید پورداراب» از یادگاران دوران دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر 21 حمزه(س) آذربایجان را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا در پیامی، درگذشت امیر «سعید پورداراب» از یادگاران دوران دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر 21 حمزه(س) آذربایجان را تسلیت گفت.

متن پیام امیر شفیعی بدین شرح می‌باشد:

انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت همرزم گرامی، امیر «سعید پورداراب» از فرماندهان زبده ارتش جمهوری اسلامی و لشکر 21 حمزه(س) آذربایجان موجب تاسف گردید.
امیر پورداراب از فرماندهان لایق، مقتدر و ولایی نیروی زمینی ارتش انقلابی کشورمان بود که هرگز حماسه‌های آن عزیز در هشت سال دفاع مقدس از یادها نخواهد رفت چرا که با حضور در عملیات‌های متعدد به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر، درس بزرگی به نسل جوان امروزی داد.
امیر پورداراب گنجینه ارزشمندی برای ارتش اسلام محسوب می‌شد که با از دست رفتن این گنجینه ارزشمند ضربه‌ای جبران ناپذیر در تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، لیکن آن سعید فقید کتاب‌هایی نیز از خود به یادگار گذاشته است که باید برای انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل امروزی به خوبی از آن‌ها استفاده شود.
مطمئنا رشادت‌ها و دلاوری‌های آن امیر عزیز سفر کرده از یاد و خاطر ملت انقلابی ایران نخواهد رفت و همواره قدردان زحمات و خدمات ارزنده آن مرحوم خواهند بود.
اینجانب درگذشت همرزم عزیز، امیر «سعید پورداراب» را خدمت مقام معظم رهبری، فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه باری تعالی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.
 
سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی
فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا
انتهای پیام/
پیام تسلیت فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا به مناسبت درگذشت امیر «پورداراب» نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار