توسط شهرداری تبریز انجام شد؛

بهره برداری از راه دسترسی شهرک مدنی به اتوبان کسایی تبریز

1399/10/06 - 14:26 - کد خبر: 34671 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه هفت تبریز از اتمام عملیات ایجاد راه دسترسی شهرک مدنی به اتوبان کسایی با صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش نصر، محمد علی سلیمی در آستانه بهره برداری از این راه دسترسی گفت: عملیات ایجاد راه دسترسی شهرک شهید مدنی به اتوبان شهید کسایی با تملک ۵۵۰ متر مربع کلید خورد و ۱۳ میلیارد ریال اعتبار صرف تملک و عملیات اجرایی این پروژه شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این پروژه اظهار داشت: دو هزار متر مکعب عملیات نخاله برداری، ۳۶۰ متر مکعب خاک برداری، ۳۰۰ متر مکعب مخلوط ریزی و ۱۲۰ متر مکعب زیرسازی در این مسیر انجام شده است.
سلیمی ایجاد این راه دسترسی را با هدف توسعه و دسترسی راحت ساکنان شهرک شهید مدنی به اتوبان شهید کسایی و اتوبان تبریز – سهند عنوان کرد، گفت: شهرداری منطقه هفت با تمام قوا برای ایجاد این مسیر وارد کار شد و با بهره گیری از سه دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر و ۱۰ دستگاه کامیون کمپرسی این عملیات را در کمتر از یک هفته به اتمام رساند و اینک آماده بهره برداری است.
وی با اشاره به اینکه این راه دسترسی از مسیر وادی رحمت ایجاد شده است، افزود: عملیات آسفالت ریزی این مسیر با صرف ۱۸۵ تن آسفالت طی یک روز انجام و به اتمام رسید.
شهردار منطقه ۷ پاسخگویی و تحقق مطالبات مردمی را مهمترین دغدغه مدیریت شهری در این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: با احداث و بهره برداری از اتوبان تبریز – سهند، دسترسی شهرک شهید مدنی به اتوبان‌های کسایی و تبریز - سهند دچار اختلال می‌شد که از طریق ایجاد راه از میسر وادی رحمت مشکل دسترسی مرتفع می‌شود.
انتهای پیام/
 بهره برداری از راه دسترسی شهرک مدنی به اتوبان کسایی تبریز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار