امیرحیدری:

سردار شهید سلیمانی منحصرا پرچمدار نابودی داعش بود

1399/10/06 - 10:49 - کد خبر: 34635 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سردار شهید سلیمانی نقش محوری را در نابودی داعش ایفا کرد و منحصرا پرچمدار نابودی داعش در منطقه و حتی جهان بود.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در گفت و گویی درباره ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار سلیمانی، سردار دل‌ها بوده و هست و برای همیشه در دل همه مومنین، ‌ مجاهدان و آنهایی که در راه خدا مبارزه می کنند جاودانه خواهد ماند.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی بعنوان یکی از چهره‌های بی‌بدیل در تاریخ مبارزه با کفر، کسی بود که توانست هم در زمان حیات خود قلب امام زمان و رهبری را شاد نگه دارد و هم با شهادت خود دشمنان را به کام مرگ و نیستی و نابودی بکشاند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پرچم مقدسی که سردار سلیمانی برافراشته دست به دست خواهد شد و زمین نخواهد ماند و او با شهادت، اجر زحمات خود را دریافت کرد.
سرتیپ حیدری افزود: سردار سلیمانی اسوه صبر و مقاومت در برابر ظلم و ستم بود و از بُعد ایمانی مجسمه تقوا بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش نقش سردار سپهبد قاسم سلیمانی در نابودی داعش را محوری عنوان کرد و گفت: اگر چه کسان دیگری هم در راه مبارزه با داعش بودند اما ایشان نقش محوری را ایفا کردند و منحصرا پرچمدار نابودی داعش در منطقه و جهان بود بنابراین بی‌شک عمر پربرکت این سردار بزرگ در مبارزه با تروریسم و ریشه‌کنی داعش برای جبهه مقاومت بی‌بدیل بود.
بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد.
انتهای پیام/
سردار شهید سلیمانی منحصرا پرچمدار نابودی داعش بود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار