کارگردان فیلم کوتاه "آنا" خبر داد:

پخش اولین قسمت تله فیلم آنا دوشنبه این هفته

1399/10/05 - 22:25 - کد خبر: 34624 نسخه چاپی

نصر: کارگردان تله فیلم آنا گفت: آنا از روز دوشنبه 8 دی ماه راس ساعت 22 از پیج اینستاگرامی املاک سهندیمیز پخش خواهد شد.

به گزارش نصر، "حامد اسماعیلی" در نشستی با حضور اصحاب رسانه و بازیگران فیلم کوتاه آنا گفت: آنا در این فیلم به معنی اصلی واژه و جایگاه مادر پرداخته است.
وی ادامه داد: اهمییت ویژه مادران در این فیلم کوتاه با هنرمندی حمیده مقدس زاده به تصویر کشیده شده است.
کارگردان فیلم کوتاه "آنا" خبر داد: این فیلم در مایه طنز اجتماعی در 20 قسمت 7 الی 10 دقیقه ای ضبط شده است.
وی با اشاره به اسپانسر فیلم آنا ادامه داد: اسپانسر این فیلم کوتاه املاک سهندیمیز به مدیریت آقای سعید افشار مهر در شهر جدید سهند است که احترام ویژه ای به هنرمندان و اصحاب هنر دارند و جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنیم.
وی با اشاره به زمان پخش این فیلم گفت: آنا از روز دوشنبه 8 دی ماه راس ساعت 22 از پیج اینستاگرامی املاک سهندیمیز پخش خواهد شد.
وی با اشاره به حمایت های اسپانسر برنامه و همراهی هنرمندان افزود: قسمت دوم این تله فیلم نیز بعد از اتمام قسمت اول پخش خواهد شد.
اسماعیلی با اشاره به سختی های ضبط فیلم، ادامه داد: برخی روز ها ساعت فیلم برداری به 19 الی 20 ساعت کشیده بود که همه همکاران با سعه صدر و تحمل بالا همراه بودند.
وی با تاکید بر هنرمندان بومی گفت: معتقدم هنرمندان شهرمان بهترین نقش ها را ایفا کرده اند و نیاز است در همه اجرا ها از هنرمندان شهرمان استفاده کنیم.
کارگردان فیلم کوتاه آنا افزود: فیلم آنا توسط یک اکیپ متفاوت و حرفه ای فیلم برداری شده و مناسب نمایش خانگی است، پروانه بهره برداری این فیلم از سال 96 اخذ و در سال 97 با یک فاصله ای بدلیل عدم حضور مدیر تصویر برداری در کشور مراحل ضبط از سر گرفته شد.
اسماعیلی ضمن تقدیر از همه بازیگران و عوامل برنامه گفت: آتش تقی پور، حلیمه سعیدی، حمیده مقدس زاده، شهرام خزرایی، مهدی سمساری، فاطمه اسمعیلی، میترا خلیل زاده، بهنام پناهی، رقیه ولی پور رحیم شوقی، علیرضا شوطی و عباس افشار مهر در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
انتهای پیام/
پخش اولین قسمت تله فیلم آنا دوشنبه این هفته محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار