سردار نوعی اقدم در تحریریه نصر: (بخش اول)

خدایی بودن سردار سلیمانی، وی را سردار دل ها کرد / ادبیات اشک و عشق از سلیمانی قهرمان ساخت

1399/10/04 - 15:24 - کد خبر: 34581 نسخه چاپی

نصر: سردار حاج رحیم نوعی از سرداران لشکر عاشورا خدایی بودن سردار سلیمانی دلیل اصلی حکومت وی بر دل ها خواند.

به گزارش نصر، سردار حاج "رحیم نوعی" از سرداران لشکر عاشورا و فرماندهان جبهه مقاومت، در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار "قاسم سلیمانی" با حضور در تحریریه نصر به گفتگو با خبرنگاران نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور پرداخت و  گفت: خدایی بودن سردار "قاسم سلیمانی" به وی عظمتی عظیم داد و او را در دل ها جای داد تا آن اندازه که نام مقدس سردار دل ها را به خود گرفت.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی را یک انسان معمولی دانست و گفت: سردار سلیمانی با سایر انسان ها هیچ تفاوت آنچنانی و دست نیافتنی نداشت و اعجوبه خاصی هم نبود؛ بلکه آن چه که وی را قهرمان کرد و در دل ها جای داد و به رخ دنیا کشید و زمین و زمان را تسلیم وی کرد، خدای سردار بود.

نوعی با بیان این که خدایی بودن وی به او عظمتی عظیم داد و او را در دل ها قرار داد تا آن اندازه که نام مقدس سردار دل ها را به خود گرفت، تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که در این نظام جمهوری اسلامی و در رکاب همین ولایت، هزاران سردار سلیمانی وجود دارند که اگر در مسیر اصیل و درست وی قرار بگیرند، سلیمانی های آینده ما و جامعه ما هستند.
وی افزود: اگر ما می خواهیم سردار سلیمانی را بشناسیم و سلیمانی بسازیم، باید به مسیر و ریل رسیدن به خدا برگردیم و اگر می خواهیم سلیمانی را به رخ نسل آینده بکشیم، باید از بعد خدایی بودن به مساله بپردازیم.
نوعی با اشاره به این که آن چه که محدود را نامحدود و غیرممکن را ممکن می کند حمایت الهی است تصریح کرد: انسان ها توان و دیدشان محدود  است، اما به اعتقاد بنده خدایی بودن سردار سلیمانی  و اخلاص او در این خدایی بودن و اهل بیتی بودن و همچنین داشتن ادبیات اشک و عشق، از سلیمانی یک قهرمانی ساخت که مردم او را در دل های خود گذاشتند و تا ابد نیز در دل ها خواهد ماند.
انتهای پیام/
خدایی بودن سردار سلیمانی، وی را سردار دل ها کرد / ادبیات اشک و عشق از سلیمانی قهرمان ساخت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار