با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوستر جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی رونمایی شد

1399/10/04 - 14:33 - کد خبر: 34575 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه بدلیل شرایطی که امسال بوجود آمد امکان برگزاری آئین افتتاحیه وجود نداشت و این شرایط اجازه اجرای نمایش را از هنرمندان سلب کرده بود به همین علت شرایط کرونایی باعث شد نتوانیم جشنواره استانی را در موعد همیشگی برگزار کنیم.

به گزارش نصر، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه از پوستر جشنواره تئاتر استان رونمایی کرد.
به گزارش نصر، "علی پیروزمنش" در نشست خبری سی و دومین جشنواره تئاتر استان با اشاره به استقبال اهالی هنر اذعان کرد: 32 مورد اثر از سوی هنرمندان استان برای داوری ارسال شده است که از بین این 32 اثر 22 مورد پذیرش شده اند.
وی ادامه داد: از بین 22 آثار پذیرش شده 2 الی 3 آثار به جشنواره فجر معرفی خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با کمال احترام به اهالی هنر، تمامی آثار با دقت بالا و نهایت امانت داری توسط داوران گرامی داوری خواهد شد.
وی ضمن گرامی داشت یاد مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: متاسفانه بدلیل شرایطی که امسال بوجود آمد امکان برگزاری آئین افتتاحیه وجود نداشت و این شرایط اجازه اجرای نمایش را از هنرمندان سلب کرده بود به همین علت شرایط کرونایی باعث شد نتوانیم جشنواره استانی را در موعد همیشگی برگزار کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم داوران شرایط را ارزیابی کرده و نفرات ممتاز را برای جشنواره فجر معرفی نمایند.
 
 
پیروزمنش اضافه کرد: اگر کرونا نبود می توانستیم از بعد اقتصادی هم به جشنواره نگاه کنیم اما بدلیل وجود کرونا این اتفاق ممکن نبود.
وی ادامه داد: امیدواریم پویایی این جشنواره بهتر و مناسب باشد.
 
 
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد: به ستاد کرونا اعلام کرده ایم که با وضع کردن قوانین جدید پروتکل های خاصی را برای ادامه فعالیت اصحاب هنر وضع نمایند تا بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند، از طرفی مردم را به خانه ماندن تشویق می کنیم اما بدون خوراک فرهنگی این امر ممکن نیست.
وی افزود: جشنواره، رفاقت است رقابت نیست؛ عالم هنر عالم رفاقت است و در این جشنواره سعی خواهد شد نهایت امانت داری با عملکرد دقیق داوران انجام شود.
در این مراسم از پوستر جشنواره تئاتر استان رونمایی شد.
انتهای پیام/
پوستر جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی رونمایی شد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار