معاون هماهنگ‌کننده ارتش؛

ایران مدیون خون شهداست/ ترور سلیمانی برای ضربه زدن به انقلاب بود

1399/10/04 - 12:49 - کد خبر: 34570 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ تمامیت ارضی، جایگاه بالای علمی، حفظ عزت و اقتدار و درخشش ایران اسلامی به عنوان یک نگین در جهان مدیون خون شهداست.

به گزارش نصر، امیر دریادار حبیب الله سیاری پیش از ظهر امروز در مراسم کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز، اظهار کرد: دشمنان ما با ایجاد دسیسه و فتنه‌های مختلف می‌خواهند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.
وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا تمامی این توطئه‌ها و فتنه‌ها با شکست مواجه شده است، از مقام و شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل کرد و افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود ولی به برکت خون شهدا ایران اسلامی در حال پیشرفت و فتح قله‌های بزرگ است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: حفظ تمامیت ارضی، جایگاه بالای علمی، حفظ عزت و اقتدار و درخشش ایران اسلامی به عنوان یک نگین در جهان مدیون خون شهداست.
سردار سیاری در پایان از شهدای مدافع حرم تجلیل کرد و گفت: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری این شهدای والامقام با بصیرت بالا و به مانند شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و برای دفاع از اسلام، حرم اهل‌بیت (ع) و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.
انتهای پیام/
ایران مدیون خون شهداست/ ترور سلیمانی برای ضربه زدن به انقلاب بود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار