پیش بازی تراکتور – صنعت نفت آبادان:

شجاعی به دنبال اولین هتریک در لیگ

1399/10/04 - 11:40 - کد خبر: 34558 نسخه چاپی

نصر: از چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان امروز در آبادان در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تنها با یک اختلاف امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.
تیم تراکتور که بعد از اخراج علیرضا منصوریان و با هدایت مسعود شجاعی روزهای خوبش شروع شده است، در این بازی هم در صورت برد می تواند در پیروزی های خود هتریک کنند و خود را به صدر جدول نزدیک کند.
پرشور های تبریزی که تا به اینجای کار بسیار پر حاشیه بوده اند، علی رغم درگیری مدیریت باشگاه با سرمربی اخراجی و مسائل حاشیه ای، مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور، آرامش را در اردوی تیم برقرار کرده است و حال به دنبال سومین برد خود در سه بازی اخیر هستند.
تراکتور در حال حاضر با 3 برد، 3 تساوی و یک باخت 12 امتیاز کسب کرده است و در رده چهارم جدول قرار دارد.
تیم تراکتور در هفته گذشته با ارائه بازی چشم نواز توانست با نتیجه پرگل سه بر یک تیم پیکان تهران را از پیش رو بردارد تا با دو برد پیاپی مقابل ماشین سازی و پیکان تا حدودی تیم خود را برای مقابله با صنعت نفت آماده کند.
در آن سوی میدان، شاگردان پورموسوی تا به اینجای فصل عملکرد قابل قبولی داشته اند و در هفت بازی قبلی خود با سه برد و دو تساوی و دو شکست، یازده امتیازی هستند و چسبیده به تراکتور در رده پنجم جدول قرار دارند و همانند تیم مهمان در صورت برد می توانند تا رده های بالای جدول پیش بروند.
برزیلی های آبادان، با وجود اینکه هفته گذشته نتیجه را به آلومینیوم اراک واگذار کرده بودند، در هفته ششم لیگ توانستند شاگردان امیر قلعه نویی را در تیم گل گهر سیرجان که پدیده رقابت ها بوده است و هم اکنون صدر نشین جدول است، شکست دهند تا حریف دست و پا بسته ای مقابل تراکتور نباشد
نکته مثبت این بازی برای پرشورهای تبریزی، آمادگی بالای دروازبان تراکتور و مهاجمان این تیم یعنی عباس زاده و قنبری می توان اشاره کرد که می توانند بازهم امید گل زنی تراکتور در این بازی باشند.
از نکات جالب این بازی هم می توان به تقابل مسعود شجاعی با تیم سابق خود اشاره کرد که زمانی قبل از حضور در لالیگای اسپانیا در این تیم بازی می کرد و در این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار است.
کاپیتان اول تراکتور که چند هفته است است هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، در این بازی نمی تواند از کنار زمین هم تیمی های خود را هدایت کند و به علت داشتن پست بازیکن، باید از روی سکوها این بازی را دنبال کند.
گفتنی است این بازی از ساعت 16:45 دقیقه روز پنجشنبه با قضاوت پیام حیدی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
شجاعی به دنبال اولین هتریک در لیگ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار