قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی:

الکترونیکی شدن خدمات کارشناسی میزان رضایت از کانون کارشناسان رسمی دادگستری را افزایش می دهد

1399/10/03 - 20:00 - کد خبر: 34529 نسخه چاپی

نصر: رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: مردم هنوز به طور کامل با خدمات کارشناسان رسمی دادگستری آشنا نیستند و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد

به گزارش نصر، رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی در ادامه برنامه های تعامل و رایزنی با مسئولان بخش های مختلف و توسعه خدمات کارشناسی با سید محمد حسین آل هاشم قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.
علی اکبر بالاگر در جریان این دیدار که در محل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود بر لزوم فرهنگ سازی و نهادینه شدن مفهوم کارشناسی در سطح جامعه تاکید کرد.
وی افزود: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با برخورداری از قابلیت های چشمگیر سخت افزاری و نرم افزاری قادر است نیازهای کارشناسی سازمان های مختلف را در سطح منطقه به طور همه جانبه و تخصصی تامین کند.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مردم هنوز به طور کامل با خدمات کارشناسان رسمی دادگستری به عنوان بازوان اجرایی دستگاه دادگستری آشنا نیستند و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار سرعت و دقت را دو مولفه اساسی در راستای بهبود خدمات کارشناسی دانست و گفت:  توجه به سرعت و دقت به عنوان دو مولفه اساسی خدمات کارشناسی برای کارشناسان رسمی دادگستری ضروری است.
وی برلزوم استفاده از روش های جدید در انجام امور کارشناسی تاکید کرد و افزود: الکترونیکی شدن خدمات کارشناسی از هر لحاظ مهم است و میزان رضایت از کانون کارشناسان رسمی دادگستری را افزایش می دهد.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان برای حضور کارشناسان رسمی دادگستری در برنامه های مختلف و انجام روشنگری و تشریح مفاهیم حقوقی و کارشناسی برای مردم جامعه اعلام آمادگی می کند.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی و قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان در این دیدار همچنین اهمیت گسترش همکاری های متقابل و لزوم افزایش ارتباطات سازمانی را مورد تاکید قرار دادند.  
شایان ذکر است که دیدار رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با سید محمد حسین آل هاشم قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان در  جریان حضور علی اکبر بالاگر در برنامه خانواده صورت گرفت که روزانه به طور زنده پخش می شود.
انتهای پیام/
الکترونیکی شدن خدمات کارشناسی میزان رضایت از کانون کارشناسان رسمی دادگستری را افزایش می دهد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار