نامه اعتراضی هیات فوتبال آذربایجان شرقی به مدیر شبکه سوم سیما

نگاه مغرضانه برنامه فوتبال برتر به تراکتور

1399/10/03 - 18:05 - کد خبر: 34523 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با ارسال نامه ای اعتراضی به مدیر شبکه سوم سیما از رویکرد برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما انتقاد کرد.

به گزارش نصر، جواد ششگلانی در نامه خود خطاب به علی فروغی مدیر شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی آورده است: آقای میثاقی با دعوت از آقای علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر مواردی را مطرح نمودند که کاملا مغرضانه و یک طرفه پیش رفت.
اظهارات تند آقای منصوریان در یک برنامه زنده تلوزیونی رسانه ملی و طرح دلایل برکناری از سرمربیگری تیم تراکتور کاملا شخصی بود و نباید در رسانه ملی به شعور یک باشگاه کاملا خصوصی و فرهنگی ورزشی توهین می شد.
موارد آقای منصوریان علیه مالک محترم باشگاه تراکتور در راستای اصول و قانون رسانه ای و مطبوعات می بایست حق دفاع قائل می شدند که در این راه برنامه فوتبال برتر با اقدام غیر حرفه ای و شاید از روی تعمد یک روال بد و غیر قابل قبولی در صدا و سیما را بنا گذاشت.
 فلذا هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی ضمن اعتراض شدید به مدیر محترم شبکه سه و برنامه فوتبال برتر؛  درخواست میگردد در اولین برنامه فوتبال برتر می بایست به خواست هواداران میلیونی تیم تراکتور ترتیب اثر داده و با مالک محترم باشگاه مصاحبه اختصاصی گذاشته تا منبعد شاهد چنین حرکات غير قانونی نباشیم.
انتهای پیام/
 
نگاه مغرضانه برنامه فوتبال برتر به تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار