هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

ماشین سازی طلسم "نبردن" را می‌شکند؟

1399/10/03 - 13:40 - کد خبر: 34498 نسخه چاپی

نصر: تیم ماشین سازی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت، در فکر کسب اولین سه امتیاز خود در بازی های این فصل است تا طلسم نبردن را بشکند.

به گزارش نصر، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا پنجشنبه با برگزاری دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان پیگیری خواهد شد.
سبزقبایان تبریزی با کسب ۲ تساوی و ۵ باخت با ۲ امتیاز قعر نشین جدول رده بندی هستند و مسجد سلیمانی ها نیز با کسب ۲ برد، ۳ تساوی و ۲ باخت با ۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارند.
این دو تیم تاکنون ۴ بار در قالب بازی های لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفته اند که ۱ برد سهم نفتی ها بوده و سه بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
مشخص نیست اخباری تا چه زمانی به عنوان سرمربی موقت ماشین سازی مشغول خواهد بود و چه بسا در صورت نجات تیم از منطقه خطر و قراردادن در منطقه امن جدول رده بندی، مسئولین باشگاه او را بعنوان سرمربی ثابت تا پایان این فصل حفظ کنند. 
شاگردان اخباری بعد از کسب تساوی در مقابل سایپا به امید کسب اولین پیروزی خود در این فصل پا به بازی فردا می‌گذارند تا بلکه این پیروزی شروعی باشد بر خروج این تیم پر هوادار تبریزی از بحران.
تنها کسب پیروزی است که هواداران متعصب ماشین سازی را به آینده این تیم امیدوار خواهد کرد چون که ماشین سازان در وضعیتی قرار دارند که کسب تساوی هیچ تفاوتی با شکست ندارد و این تیم به اندازه کافی امتیازات حساس ابتدای فصل را از دست داده است.
تیم جوان و کم تجربه ماشین سازی با بد شانسی های زیادی در بازی های اخیر روبرو شده است و در اکثر بازی ها در دقایق پایانی و وقت های اضافی قافیه را باخته است و باید اخباری این نکته را به شاگردانش گوشزد کند که فوتبال ۹۰ دقیقه است و نباید در دقایق پایانی در باد نتیجه کسب شده خوابید چون که تیم های لیگ برتری آنچنان سخت کوش و فرصت طلب هستند که مترصد کوچکترین لغزش از جانب تیم جوانی همچون ماشین سازی هستند تا با غافلگیری این تیم، پیروز میدان شوند.
گفتنی است دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ فردا با قضاوت محمد باقر پور باقر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم خواهند رفت که  رضا کنعانی، محسن سلطانی و فرهاد امینی باقر پور را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.
انتهای پیام/
ماشین سازی طلسم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار