کارگردان جوان تبریزی در گفت و گو با نصر، عنوان کرد:

تولید تله‌تئاترهای کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع سردار سلیمانی

1399/10/03 - 12:13 - کد خبر: 34479 نسخه چاپی

نصر: میثم حبیبی کارگردان جوان تبریزی از تولید تله‌تئاترهای کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع سردار سلیمانی و پخش در شبکه‌های سیما خبر داد.

به گزارش نصر، میثم حبیبی کارگردان جوان تبریزی در این خصوص گفت: در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به طراحی و تولید تله تئاتر های کوتاه پنج دقیقه ای کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این آثار قرار است در نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های سیما به مخاطبان ارائه شود.
حبیبی طراح‌ و کارگردان این آثار درباره چنین اقدامی در نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: اقدام این فعالیت ها مبتنی بر تولید تله‌تئاترهای کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع سلوک، سیره، زندگی و سال‌های مقاومت پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در ادامه در جبهه‌های مختلف با هدف حفظ امنیت و سرافرازی کشورمان است که سعی بر آن شده در زمان کوتاه به اندکی ناچیز از تلاش های عظیم آن شهید والا اشاره کنیم.
میثم حبیبی در ادامه افزود :ضمن نویسندگی مشترک دو اثر “ مهر ژنرال و ندای ید” که به کمک دوست عزیزم محمد امین مینویی نگارش شده ، طراحی و‌ کارگردانی هنری این آثار نیز بر عهده من است، تله تئاترهای مهر ژنرال و ندای ید به تهیه کنندگی و کارگردانی تلویزیونی آقای کوروش زارعی است که کار تولید این تله تئاترها را با مشارکت بازیگران حرفه‌ای کشور همچون آقایان علی یعقوب زاده -مسعود رحیم پور - محمد امین مینویی و خانم ها سبا سلیمانی و با معرفی فاطمه طلعت فر و محمد مهدی قبادی و جمعی از هنرمندان مسجدی تبریز  آغاز کردیم.
وی ادامه داد: با سفارش و به تهیه کنندگی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، این دو تله تئاتر  در ساعت‌های مختلف اولین سالگرد آن‌والا مقام روی آنتن رسانه ملی رفته و از طریق بسترهای فضای مجازی مرتبط در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
تولید تله‌تئاترهای کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع سردار سلیمانی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار