مسئول ستاد یادواره سیدالشهدای مقاومت خبر داد:

تاسیس نمایندگی بنیاد مکتب سردار سلیمانی در آذربایجان شرقی

1399/10/02 - 20:05 - کد خبر: 34449 نسخه چاپی

نصر:مسئول ستاد یادواره سیدالشهدای مقاومت از تاسیس نمایندگی بنیاد مکتب سردار سلیمانی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، یونس فاتح در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دی ماه امسال مصادف است با ایام فاطمیه، سالروز شهادت حضرت فاطمه(ص) سمبل مقاومت و بصیرت ایمانی در مدار امامت و در برابر فتنه های زمان و ایام بصیرت تاریخی مردم ایران در 9 دی ماه 88 در برابر فتنه های داخلی و خارجی و سالروز شهادت سیدالشهدای محور مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام چهلم شهادت دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار تاریخی خود با خانواده عزیز سردار شهید سلیمانی، چندین بار از حرکت خودجوش مردم تبریز در واکنش به شهادت و بدرقه شکوهمند سردار دلها یاد کردند که این خطاب و توجه رهبر عزیز، مسئولیت مردم شریف آذربایجان و تبریز را در یادآوری سردارانش افزون تر می نماید.
وی اضافه کرد: بنابراین ستاد یادواره سیدالشهدای مقاومت با محوریت پایگاه مقاومت مسجد اشرف الانبیا مارالان و مرکز نیکوکاری شهید باکری و همراهی ستاد پشتیبانی مدافعین حرم شمال غرب کشور، حوزه بسیج جناب مقداد، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، پایگاههای مقاومت مساجد مارالان، هیئت صبح وصال، آژانس خبری تحلیلی نصر و خصوصا تحت هدایتها و رهنمودهای حکیمانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز تشکیل و کار خود را از نیمه دوم آذرماه با رویکرد فرهنگی شروع کرده است.
وی ادامه داد: قرار است در ایام بصیرت اجتماعی از 8 دی تا 18 دی برنامه های مرتبط با انتقال مفاهیم و پیامهای مقاومت ( از مقاومت حضرت زهرا(س) تا مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ) بصورت جدی تر و در قالب تقویم روز شمار پیش رود.
فاتح اضافه کرد: در یکی از این ایام قرار است یادواره نمادین به صورت مجازی با حضور و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، خاطره گویی فرماندهان سرافراز محورهای مقاومت سردار اسد بیگی و سردار نوعی اقدم، دیدار از چند خانواده معظم شهدای مقاومت، رونمایی از سرود ویژه سردار سلیمانی، افتتاح کارگاه تولید ماسک، توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بنام سردار سلیمانی و حضور در مزار شهدای مقاومت برگزار شود.
مسئول ستاد یادواره سیدالشهدای مقاومت افزود: همچنین تلاش می شود که یادواره به حضور یا پیام یکی از اعضای خانواده شهید عزیز سردار سلیمانی مزین شود. جریان فکری یادواره به دنبال ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و بصیرت افزایی با تمرکز بر مفاهیم و مبانی فکری و سبک زندگی شهید عزیز سلیمانی است که با تاسیس نمایندگی بنیاد مکتب سردار سلیمانی در استان این اندیشه در آینده شکل منسجم تر و اثرگذارتر خواهد یافت.
انتهای پیام/
تاسیس نمایندگی بنیاد مکتب سردار سلیمانی در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار