شهردار تبریز خبر داد:

بهره برداری از مسیر دسترسی اتوبان «تبریز-سهند» به شهرک صنعتی «شهید مدنی»

1399/10/01 - 20:49 - کد خبر: 34380 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: همزمان با افتتاح اتوبان تبریز-سهند مسیر دسترسی به شهرک صنعتی «شهید مدنی» نیز به بهره برداری می رسد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه بازدید از حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز با اشاره به گشایش اتوبان تبریز-سهند اظهار کرد: افتتاح این اتوبان باعث حذف دسترسی به برخی مناطق از جمله شهرک شهید مدنی می شود که شهرداری تبریز برای پیشگیری از هرگونه اختلالی در رفت و آمد شهروندان شاغل در این شهرک و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال در آن، مسیر دسترسی جدیدی احداث کرده است.
او تشریح کرد: مسیر دسترسی اتوبان تبریز-سهند به شهرک صنعتی شهید مدنی به طول ۵۵۰متر و عرض ۱۲ متر در مدت زمانی اندک احداث شده و همزمان با بهره برداری از اتوبان تبریز-سهند، گشایش می یابد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از این گفتگو درباره ترافیک احتمالی ناشی از  افتتاح اتوبان تبریز-سهند گفت: در بازدیدهایی که انجام شده تاکید ما این است احداث رمپ و لوپ های موردنیاز این اتوبان که بار ترافیکی را به شریان های اصلی شهر هدایت می کند، توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری تبریز به شکل ویژه مورد توجه قرار بگیرد و برای سال ۱۴۰۰در این حوزه برنامه هایی مد نظر داریم.
انتهای پیام/
 بهره برداری از مسیر دسترسی اتوبان «تبریز-سهند» به شهرک صنعتی «شهید مدنی» نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار