سرمربی مس سونگون؛

تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم

1399/10/01 - 12:27 - کد خبر: 34342 نسخه چاپی

نصر: سرمربی مس سونگون ورزقان گفت: شکست در مقابل سن ایچ ساوه ‌را فراموش کرده ایم و برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش نصر، هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران، فردا سه شنبه با انجام ۵ بازی آغاز خواهد شد ومس سونگون مدافع عنوان قهرمانی فردا میزبان تیم کوثر اصفهان خواهد بود.
لاله های نارنجی آذربایجان که فصل گذشته در کسب جام قهرمانی هتریک کردند، به طرز عجیب و ناباورانه ای در دیدار هفته نخست مقابل سن ایچ ساوه با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند تا علاوه بر اینکه نخستین شگفتی این فصل از مسابقات رقم زده شود، مسی ها در همان ایستگاه نخست با متحمل شدن اولین شکست، شروع تلخی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال داشته باشند.
علی افضل سرمربی مس سونگون در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت تیم برای بازی فردا مقابل کوثر اصفهان می‌گوید: بعد از انجام بازی در مقابل سن‌ایچ ساوه چند روز فرصت داشتیم که تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم و بازیکنان مان بازی قبلی را فراموش کرده‌اند و تمام تمرکزشان بر این بازی است که بتوانند در مقابل کوثر با انجام یک بازی خوب اولین سه امتیاز این فصل را کسب کنند.
وی ادامه می‌دهد: ما بازی قبلی تیم کوثر را  دیده‌ایم و شناخت کافی و لازم را از این تیم داریم و اکثر بازیکنان این تیم، شاگردان من بودند. کوثر یک تیم قوی و خوبی است که کادر فنی بسیار خوبی نیز دارد و طبیعتاً آن‌ها نیز برای کسب سه امتیاز به این بازی می‌آیند اما من فکر می‌کنم که بچه‌های ما آماده‌تر هستند و امیدواریم بتوانیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم و هر تیمی که بازی بهتری انجام دهد نتیجه‌ی مطلوب خود را خواهد گرفت.
سرمربی مس سونگون در خصوص کیفیت تیم ها در این فصل نیز می‌گوید: همان‌طور که مشاهده کردید در هفته گذشته ما در مقابل سن‌ایچ ساوه بازی را واگذار کردیم و این نشان‌دهنده‌ی دشوار بودن بازی های این فصل از مسابقات است و باتوجه به اینکه امسال روش برگزاری مسابقات نسبت به سال قبل تفاوت کرده است و شش تیم به مرحله بعدی صعود می کنند، تعداد بازی‌ها نیز بسیار کم است و هر تیم که اشتباه کمتری داشته باشد، درنتیجه می تواند قهرمان مسابقات شود.
وی می افزاید: به نظر من برگزاری مسابقات مثل روال گذشته بهتر بود اما امسال به دلیل شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است ناچاراً مجبور هستیم که با این روش بازی‌ها را انجام داده و به پایان برسانیم.
افضل در پایان در خصوص محرومان و مصدومان تیم نیز اظهار می‌کند: تمامی بازیکنانمان را در اختیار داریم فقط مسلم اولاد قباد به دلیل محرومیت و علیرضا عسکری به دلیل مصدومیت جزئی که داشت در این بازی ما را همراهی نخواهند کرد.
براساس این گزارش، رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال در دو گروه هفت تیمی به صورت مجتمع برگزار می شود که از هر گروه سه تیم صعود می کنند و ۶ تیم راه یافته به مرحله بعد به صورت رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت و تیم قهرمان بعد از انجام ۱۰ بازی مشخص می شود. 
برای تعیین تیم های سقوط کننده هم تیم های ششم و هفتم جدول هر گروه با یکدیگر به صورت رفت و برگشت دیدار می کنند (۶ مسابقه) و در نهایت دو تیم پایینتر راهی دسته اول خواهند شد.
گفتنی است؛ تیم مس سونگون ورزقان بعنوان نماینده فوتبال آذربایجان شرقی و مدافع عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات، از ساعت ۱۵:۳۰ فردا در دومین بازی این فقل خود، در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم کوثر اصفهان خواهد بود. 
براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این دیدار  بر عهده کمال بایزیدی خواهد بود که یوسف افضلی، انور ابراهیم پور و زیاد فروتن او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.
انتهای پیام/
تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار