خبر/

امکان خرید غیرحضوری میوه شب یلدا برای شهروندان تبریزی

1399/09/30 - 13:52 - کد خبر: 34295 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: امکان خرید میوه شب یلدا، بدون نیاز به خارج شدن از خانه برای شهروندان میسر شده است.

به گزارش نصر، ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه که امسال به خاطر کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار است کمتر و فقط بنا به ضرورت از خانه خارج شویم، افزود: خرید میوه با مراجعه به میوه‌فروشی‌ها و حضور در مکان‌های پر تجمع توصیه نمی‌شود.
وی افزود: شهروندان، برای خرید میوه شب یلدا می‌توانند بدون خارج شدن از خانه و با مراجعه به آدرس مجازی sorel.vgt و صفحه فروش، سفارش خود را ثبت کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.
محمدی گفت: تمامی محصولات به‌صورت بهداشتی و در ظروف یکبارمصرف بسته بندی شده که برای رفاه حال شهروندان و جهت خارج نشدن از خانه، کرایه حمل سفارشات در روز ۳۰ آذر (شب یلدا) اخذ نمی‌شود و ارسال رایگان است.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهروندان می‌توانند انواع میوه‌های ایرانی و استوایی را در بسته‌بندی‌های ویژه مخصوص شب یلدا را با نازلترین قیمت و بصورت تلفنی(۰۹۱۴۲۹۲۶۳۶۶) و صفحه اینستاگرامی (sorel.vgt) بدون خارج شدن از خانه خرید کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.
انتهای پیام/
امکان خرید غیرحضوری میوه شب یلدا برای شهروندان تبریزی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار