خبر/

فینال لیگ قهرمانان آسیا در«تلوبیون» رکورد زد

1399/09/29 - 22:36 - کد خبر: 34264 نسخه چاپی

نصر: تماشای فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با رکورد 6 میلیون کاربر یکتا در طول بازی و بیش از 1 میلیون و 50 هزار کاربر همزمان در تلوبیون رکورد زد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال پرسپولیس ایران ساعت 15:30 امروز در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت.
بنا بر این گزارش، این مسابقه علاوه بر پخش از شبکه سه سیما هم زمان در فضای مجازی نیز به نمایش درآمد.
یکی از پلتفرم های ارائه دهنده این برنامه، تلوبیون بود که پس از پایان مسابقه اعلام کرد تماشای این دیدار از سوی مخاطبان با رکوردشکنی همراه بوده است.
در همین رابطه روابط عمومی تلوبیون اعلام کرد: ای کاش قهرمان می شدیم... با همراهی شما رکورد 6 میلیون کاربر یکتا در طول بازی و بیش از 1 میلیون و 50 هزار کاربر همزمان رقم خورد و بیشینه پهنای باند مصرفی کاربران تلویزیون از 420 گیگابایت بر ثانیه عبور کرد.
به گزارش فارس، اپلیکیشن «تلوبیون» زیرمجموعه معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیماست و پخش زنده­ و آرشیو برنامه­ های 30 شبکه تلویزیونی،  آرشیو مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم، آرشیو هزاران فیلم سینمایی ایرانی و خارجی، آرشیو سریال های ایرانی و خارجی، آرشیو برنامه های محبوب، انیمیشن های تلویزیون و ... از قابلیت های آن است.
انتهای پیام/
فینال لیگ قهرمانان آسیا در«تلوبیون» رکورد زد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار