کسب تندیس طلایی رضایت مندی مشتری توسط بیسکویت حام تبریز

1399/09/29 - 15:25 - کد خبر: 34241 نسخه چاپی

نصر: بیسکویت حام تبریز، تندیس طلایی رضایت مندی مشتری را کسب کرد.

به گزارش نصر، دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، محمد حسین فرهنگی عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سيد حميد پورمحمدي معاون امور اقتصادي و هماهنگي برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه كشور 26 آذر ماه سال 99 در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار شد، بیسکویت حام تبریز توانست در این همایش تندیس رضایت مندی مشتری را کسب کند.
محمد حسین فرهنگی گفت: فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد می تواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود، رضایت مشتری می تواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاه های اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت نمایند.
 

وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یاد آور شد: افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ می باشد.
سيد حميد پورمحمدي گفت: یکی از واقعیت های تولید در بازار جهانی کسب رضایت مشتری و حصول اطمینان از رضایت در مصرف است و همیشه باید نیاز مشتری مهمترین مقصد تولید کننده باشد و این رضایت باید استمرار داشته باشد.
وی افزود: مسئولیت اجتماعی همیشه انجام کارهای عام المنفعه نیست بلکه ایجاد اشتغال، احیاء صنعت، صیانت از محیط زیست و مشتری مداری نیز می تواند به نوعی مسئولیت اجتماعی باشد.
سلیمان زاده مدیر عامل بیسکویت حام گفت:  ارزشمند بودن مشتری برای هر نوع از کسب‌وکار بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ این مسئله در مورد شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی نه‌تنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بلکه باید به‌صورت مستمر حفظ شود تا بتواند یک نرخ گردش مناسب برای محصولات تحت تولید خود داشته باشد.
این عوامل سبب شده که شرکت‌های تولید وپخش مواد غذایی به دنبال کسب رضایت مشتریان برای ایجاد وفاداری آن‌ها باشند که سبب سودمندی شرکت و حفظ سطح متوسط تولید در سطح مناسبی است.
وی همچنین بیان داشتند: رضایت مشتری باید در اولویت‌های شرکت‌های تولیدی قرار گیرد و باتوجه به اولویت بالای اعتماد و کالا، بهتر است شرکت‌ها به تقویت این فاکتورهای اساسی پرداخته و نیز از خدشه‌دار کردن اعتماد مشتریان، به‌شدت بپرهیزند.
انتهای پیام/
کسب تندیس طلایی رضایت مندی مشتری توسط بیسکویت حام تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار