فرماندار اردبیل؛

محدودیت‌های کرونایی یلدا در اردبیل اجرا می‌شود

1399/09/29 - 15:00 - کد خبر: 34239 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اردبیل گفت: محدودیت‌های کرونایی شب یلدا ۲۹ و ۳۰ آذر در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، مسعود امامی یگانه روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اردبیل اظهارکرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا ۲۹ و ۳۰ آذر روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۶ بعدظهر فعالیت تمامی اصناف غیر از گروه شغلی یک، که اقلام ضروری و اساسی مردم را تامین می‌کنند، محدود می‌شود.
وی افزود: از ساعت ۲۰ امشب هم محدودیت‌های منع تردد در شهرها اعمال خواهد شد.
فرماندار اردبیل گفت: از مردم تقاضا داریم  از هرگونه ازدحام و از حضور در دورهمی‌های خانوادگی در شب یلدا و تجمع جدا خودداری و خریدهای غیرضروری خود را به روزهای بعد و ساعات مناسب‌تر موکول کنند.
او تشریح کرد: اجرای محدودیت‌های کرونایی در شب یلدا در راستای ارج نهادن به سلامت مردم انجام‌ می‌شود و اگر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی شود با از دست دادن عزیزانمان مواجه خواهیم شد.
فرماندار اردبیل افزود: ‌شهرستان اردبیل در شرایط نارنجی و شکننده قرار گرفته و در صورت عدم رعایت توسط کسبه، بازاریان و مردم امکان بازگشت شرایط قرمز و اعمال محدودیت‌های بشتر وجود دارد که این موضوع به صلاح کسب و کار و اقتصاد شهرستان نیست.
وی به مردم توصیه کرد با رعایت فاصله و دستورالعمل‌های ابلاغی با استفاده از ماسک فقط در شرایط ضروری در سطح شهر در ساعاتی که مشخص شده تردد کنند.
فرماندار اردبیل همچنین از گشت و بازرسی ۲۰ گروه برای اعمال محدودیت‌های شب یلدا در اردبیل خبرداد و اظهارامیدواری کرد با همکاری مردم و بازاریان و اجرای این طرح در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر اردبیل و سلامت شهروندان گام موثری برداشته شود.
انتهای پیام/
محدودیت‌های کرونایی یلدا در اردبیل اجرا می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار