رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ارومیه؛

رانندگان اتوبوس در ارومیه خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی شدند

1399/09/29 - 14:45 - کد خبر: 34236 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ارومیه با اشاره به درخواست‌های رانندگان اتوبوس‌های درون شهری در ارومیه برای حل مشکلات معیشتی این قشر گفت: افزایش هزینه ها و کاهش درآمدها به خاطر شیوع کرونا عامل اصلی اعتراض این قشر طی امروز، شنبه در ارومیه شد.

به گزارش نصر، مهدی مژدهی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: رانندگان در حرکت اعتراضی خود که با ارائه ندادن خدمات همراه بود، خواستار اختصاص یارانه‌ برای جبران خسارت شدند.
وی در رابطه با اقدامات انجام شده برای حمایت از رانندگان اتوبوس در ارومیه، اظهار داشت: طی سال جاری با مصوبه شورا ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای کمک به بیمه شخص ثالت رانندگان اتوبوس اختصاص یافته و روغن موتور رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.
وی با اشاره به دستور شهردار ارومیه برای حل سریع این موضوع، گفت: تا لحظاتی دیگر به همراه تعدادی از مسوولان دیگر شهرداری در پایانه غرب با نمایندگان این رانندگان گفت و گو خواهیم کرد.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ارومیه افزود: برای اینکه خللی در رفت و آمد شهروندان ایجاد نشود، از مینی‌بوس‌های سطح شهر و خودروهای ملکی استفاده شده است.
در ارومیه ۲۹۰ اتوبوس شهری توسط بخش خصوصی و ۴۹ اتوبوس توسط بخش دولتی مدیریت می‌شود که تمامی دستگاه‌های مربوط به بخش دولتی در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/
رانندگان اتوبوس در ارومیه خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار