عبداله زاده، رئیس اتحادیه قنادان کلانشهر تبریز، خبر داد:

صنف قنادان در گروه شغلی یک قرار گرفتند

1399/09/27 - 17:13 - کد خبر: 34153 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه قنادان کلانشهر تبریز، از قرار گرفتن صنف قنادان در گروه شغلی یک بعد از پیگیری های مکرر با ستاد بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش نصر ، یوسف عبداله زاده با اعلام خبر فوق گفت:  صنف قنادان در گروه دو قرار گرفته بود و به همین خاطر به مدت دو هفته تمامی واحدهای صنفی تعطیل شدند که البته در راستای دستورالعمل های ستاد کرونا این اقدام صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه، تعطیلی ها و محدودیت های کرونایی عملا موجب متضرر شدن بخش عظیمی از فعالان این صنف شده است؛ افزود: از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا یکی از صنف هایی که در امر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی واحدهای صنفی پیشرو بوده اند، صنف قنادان می باشد و دلیل آن اهمیت دادن به سلامت مردم است البته این صنف قبل از بیماری کرونا هم به سلامت و رعایت اصول بهداشتی توجه ویژه ای داشته است.
رئیس اتحادیه و شرکت تعاونی قنادان کلانشهر تبریز، تصریح کرد: به دنبال درخواست اعضای محترم صنف و همچنین نیاز به شیرینی در سبد غذایی شهروندان، رایزنی های و پیگیری ها و نامه نگاریها با استاندارى آذربایجان شرقی،  فرماندارى شهرستان تبریز، ستاد كرونای استان، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، اتاق اصناف تبریز و ستاد ملى بیماری رونا از سوی اتحادیه شروع گردید و الحمدالله با بررسی های صورت گرفته صنف قنادان و صنوف همگن دراولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و مجاز به فعالیت شدند.

یوسف زاده، اضافه کرد: اتحادیه برای احقاق حق اعضای صنف و ایجاد آرامش و امنیت شغلی تمامی فعالان این صنف، رایزنی های لازم را با مرکز بهداشت استان و تبریز، دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی استان، ستاد کرونای استان، سازمان صمت استان، اتاق اصناف تبریز و کلیه دستگاههای مرتبط با بیماری کرونا  را داشته است که جا دارد از همه این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
وی در خاتمه از اعضای صنف قنادان کلانشهر تبریز به لحاظ رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی واحدهای صنفی و استفاده از ماسک و دستکش؛ گفت:  این امر موجب شده تاکنون یک مورد گزارش در خصوص وجود بیماری کرونا در بین کارکنان و مدیران این صنف نباشد.
شایان ذکر است: صنف قنادان به عنوان یکی از صنوف مهم با اشتغال زایی بالا می باشد که ارتباط مستقیم با مردم در تامین شیرینی و اقلام وابسته دارد.
انتهای پیام/
 صنف قنادان در گروه شغلی یک قرار گرفتند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار