پیش بازی تراکتور – پیکان:

گذر از بحران به شرط پیروزی مقابل پیکان

1399/09/27 - 16:05 - کد خبر: 34146 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

به گزارش نصر، از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور و پیکان تهران در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در این دیدار بازهم تیم میزبان بدون سرمربی در این مسابقه حضور خواهد داشت.
سرخ پوشان تبریزی که هفته گذشته در دربی آذربایجان موفق شدند با گل دقیقه آخری محمد قنبری از این دیدار با پیروزی از میدان خارج شوند، این هفته نیز با هدایت مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور، باید در مقابل شاگردان مهدی تارتار قرار گیرند که همانند تراکتور از 6 بازی قبلی خود 9 امتیاز کسب کرده اند و در رده ششم جدول قرار دارند.
شاگردان تارتار که در 6 بازی قبلی خود با دو برد و سه تساوی و یک باخت تا به اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته اند، هفته گذشته نیز در برابر شاگردان خطیبی یعنی تیم آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس رسیدن به رده های بالای جدول را ازدست دهند و در صورت پیروزی مقابل تیم تراکتور می توانند خود را در میان تیم های مدعی لیگ نگه دارند.
تیم پیکان در این دوره از رقابت ها باوجود شکست هفته اول مقابل تیم نفت آبادان، تا به اینجای کار موفق شده است تیم مدعی گل گهر سیرجان را که پدیده این دوره از لیگ برتر بوده است را شکست دهد و با برد مقابل شهر خودرو و متوقف کردن تیم استقلال تهران برای حریفان خود خط و نشان بکشد.
در این سوی میدان تیم پر افت و خیز تراکتور که دومین بازی خود را بعد از برکناری علیرضا منصوریان انجام خواهد داد، در مقابل تیم پیکان کار آسانی در پیش نخواهد داشت و باید دید مسعود شجاعی، در دومین تجربه هدایت خود در این تیم چه نتیجه ای را مقابل شاگردان تارتار کسب خواهد کرد.
تیم تراکتور بعد از شکست خانگی مقابل سپاهان، با دو برد و یک تساوی نتایج نسبتاً خوبی را کسب کرده است و در صورت برد پیکان می تواند خود را از حواشی ایجاد شده جدا کند و در میان مدعیان لیگ برتر قرار گیرد.
یکی از بزرگترین شانس های تراکتور در این بازی، آمادگی بالای اشکان دژاگه و درخشش هفته گذشته محمد قنبری، پدیده فصل پیش لیگ دسته یک، خواهد بود که توانست با گل دقیقه 93 عنوان تعویض طلایی هفته را اذعان خود کند.
همچنین با وجود عدم نتیجه گیری های مطلوب پرشور ها، یکی از نکات جالب توجه این تیم در این دوره از لیگ برتر فوتبال ایران، درخشش محمدرضا اخباری، دروازبان بدون حاشیه و محبوب این تیم بوده است که توانسته است علی رغم عملکرد نامطلوب خط دفاعی این تیم، تا به اینجای کار در چهار بازی از 6 بازی قبلی دروازه خود را بسته نگه دارد و فقط دو گل در دو بازی دریافت کند که آمار بسیار قابل قبولی برای این دروازبان می باشد که و در صورت تداوم کلین شیت هایش بازهم می تواند روز های خوش خود را در این تیم تکرار کند.
شاهین طاهرخانی، مدافع فصل پیش استقلال که در این فصل در تیم پیکان توپ می زند، به علت مصدومیت بعید است به این بازی برسد که این غیبت می تواند برای دفاع این تیم مشکلاتی را ایجاد کند. همچنین محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی بازیکنان کلیدی تراکتور به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.
گفتنی است این دیدار از ساعت 15:15 روز جمعه 28 آذرماه با قضاوت علی صفایی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
گذر از بحران به شرط پیروزی مقابل پیکان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار