شهردار در واکنش به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز:

شهرداری تبریز اجازه تصرف اراضی ملی را به سودجویان نمی‌دهد

1399/09/27 - 15:41 - کد خبر: 34142 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز درباره تصاویر منتشر شده از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر، بر مقابله جدی شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و حریم کاربری‌های عمومی تاکید کرد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر اظهار کرد: این تصاویر حاکی از ایجاد حصار در اراضی ملی و حریم پارک بود که متعلق به تمام شهروندان است و شهرداری تبریز برای صیانت از حقوق شهروندی، مقابله با چنین ساخت و سازهای غیرقانونی را وظیفه خود می‌داند.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از احساسات مردم و انتشار چنین تصاویری در فضای مجازی، سعی می‌کنند اقدامات غیرقانونی خود را مشروع و قانونی جلوه دهند و گاهی چندین بار اراضی ملی را به صورت غیرقانونی و غیرمجاز خرید و فروش می‌کنند تا پیگیری موضوع برای شهرداری دشوارتر باشد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید کرد: بر اساس قانون و طبق تاکیدات دادستان محترم تبریز، شهرداری اجازه نمی‌دهد اراضی ملی، تحت تصرف غیرقانونی افراد سودجو قرار بگیرد.
شهردار تبریز با بیان اینکه قانون برای همه برابر است، یادآور شد: برخورد شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز به سود خود شهروندان است و از شهروندان عزیز می‌خواهیم با پرهیز از واکنش‌های احساسی، یاری‌گر خادمان شهرداری در احقاق حقوق عامه باشند.
انتهای پیام/
 شهرداری تبریز اجازه تصرف اراضی ملی را به سودجویان نمی‌دهد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار