خبر/

مراسم بزرگداشت روز آتش نشاني و ايمني در فرودگاه تبريز

1398/07/09 - 13:38 - کد خبر: 3412 نسخه چاپی

نصر: همزمان با هفت مهر روز آتش نشاني و ايمني، مراسم بزرگداشت اين روز در فرودگاه تبريز برگزار شد.

به گزارش نصر، در اين مراسم که فرمانده و جمعي از پرسنل پايگاه شکاري شهيد فکوري نيز حضور داشتند، از تلاش ها و خدمات رئيس و کارکنان اداره آتش نشاني و هدايت زميني فرودگاه تبريز تقدير شد.

در این مراسم، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز آتش نشانی و ایمنی و تجلیل از تلاشهای خالصانه پرسنل این اداره در تامین ایمنی پروازها، این شغل را یک شغل مقدس، پراسترس و بسیار مهم دانست و گفت: پرسنل آتش نشاني و هدايت زميني فرودگاه تبریز، جزو کم ادعاترین، پرتلاش ترین و تاثیر گذارترین افراد اداره کل فرودگاه های استان هستند و نقش بسیار موثری در مدیریت ترافیک فرودگاه تبریز در ماههای گذشته و مخصوصا عملیات حج داشتند.

آذری هم چنین با اشاره به در پیش بودن فصل سرما گفت: وظیفه پرسنل آتش نشاني و هدايت زميني در این حوزه نیز بسیار سنگین است و شناختی که از همت و اراده همکارانمان سراغ داریم، اطمینان دارم که در فصل بارش نیز پروازهای فرودگاه تبریز بدون کمترین مشکلی انجام خواهد پذیرفت.

در ادامه امیر سرتیپ هاشمی فرمانده پایگاه شکاری شهید سرلشکر فکوری نیز در سخنانی با اشاره به تلاشهای پرسنل اداره ایمنی و آتش نشانی گفت:  فرودگاه تبریز به دلیل مشترک ( Joint) بودن با پایگاه شکاری شهید سرلشکر فکوری از اهمیت ویژه ای در بین فرودگاه های کشور برخوردار است که با لطف و عنایت خداوند متعال و هماهنگی و همدلی بین مسئولین فرودگاهی و پایگاه شکاری تا کنون هیچ مشکلی در این راستا بوجود نیامده است.

در ادامه جلسه آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی و امیر سرتیپ هاشمی فرمانده پایگاه شکاری سرلشکر فکوری، با اهدای لوح تقدیری از تلاشهای کارکنان اداره آتش نشاني و هدايت زميني فرودگاه تبریز تجلیل کردند.        

انتهای پیام/                    

مراسم بزرگداشت روز آتش نشاني و ايمني در فرودگاه تبريز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار