مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

اعطای وام ودیعه مسکن به 910 خانوار نیازمند آذربایجان شرقی

1399/09/27 - 12:40 - کد خبر: 34116 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه نخست سالجاری از ۹۱۰ خانوار نیازمند در سطح استان در قالب ودیعه مسکن حمایت شده است. و 497 خانوار دیگر نیز پشت نوبت برای دریافت ودیعه مسکن هستند.

به گزارش نصر، محمد کلامی در خصوص تأثیر کرونا در وضعیت معیشتی نیازمندان، اظهار کرد: کرونا در کنار تاثیر بر سلامتی و تهدید جان مردم یک آسیب مهم بر اقتصاد خانوار نیز بود بنابراین با شیوع بیماری کرونا، تعداد مراجعات به کمیته امداد افزایش یافت که بخش قابل توجهی از مراجعان به علت گرانی مسکن و اجاره آن متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند.
وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون علاوه بر اعتبارات جاری بخش مسکن، مبلغ 15 میلیارد تومان نیز به صورت ویژه برای تأمین ودیعه مسکن مددجویان و دیگر نیازمندان اختصاص یافته است.
وی در خصوص تسهیلات کارگشایی (وام ضروری) به مددجویان و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی نیز گفت: از ابتدای سالجاری تا نیمه اول آذرماه مبلغ 8.37 میلیارد تومان به 6263 نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت پرداخت شده است.
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، کلامی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در این زمینه برای اقتصاد اقشار آسیب پذیر به وجود آمد، تمهیداتی نیز برای بخشی از نیازمندان غیر مددجو ارائه شده است.
انتهای پیام/
 اعطای وام ودیعه مسکن به 910 خانوار نیازمند آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار