کسب رتبه عالی کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان شرقی در بین استانداری‌ها

1399/09/27 - 11:28 - کد خبر: 34107 نسخه چاپی

نصر: در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد هماهنگی و راهبری اجرای مصوبه 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه بررسی عملکرد حوزه عفاف و حجاب استانداری‌های سراسر کشور، استانداری آذربایجان شرقی، موفق به کسب رتبه برتر در حوزه اجرای برنامه‌های ابلاغی عفاف و حجاب شد.

به گزارش نصر، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و رئیس و دبیر کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان، در این جلسه، ضمن قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان که در پیاده سازی، اجرا و ارائه گزارشات حوزه عفاف و حجاب با کارگروه همکاری لازم را داشتند، به ارائه گزارش برنامه‌های انجام شده و برنامه‌های پیشنهادی پرداخت.
رقیه صادق‌زاده در ادامه افزود: حجاب یک ارزش در تعالیم اسلامی است که در راستای ارزشمند تلقی کردن آن و الگوپذیری، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در بین افراد هستیم و این امر مستلزم همکاری و هماهنگی تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به ابلاغ مصوبه 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: اولین جلسه ستاد در بهمن ماه سال گذشته برگزار و ضمن انتخاب مدیر کل زنان و خانواده استانداری به عنوان دبیر ستاد، وظایف و ماموریت‌های دستگاه‌های مختلف در این زمینه ابلاغ شد.
بدر شکوهی، تعدد مراکز تصمیم گیر در موضوع عفاف و حجاب را از معضلات اصلی در این حوزه برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع و سازمان‌های مردم نهاد و ابزار هنر بهترین راهکار برای مقابله با پدیده بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، با حضور مسئولان سازمان اجتماعی وزارت کشور،استانداری‌های سراسر کشور، مدیر کل امور زنان و خانواده و مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری برگزار شد.
انتهای پیام/
کسب رتبه عالی کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان شرقی در بین استانداری‌ها خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار