خبر/

عاشقان اباعبدالله الحسین، تبریز تا کربلا را با دوچرخه رکاب می زنند

1398/07/09 - 13:24 - کد خبر: 3410 نسخه چاپی

نصر: دسته ای از عاشقان اباعبدالله الحسین فاصله بین تبریز تا کربلا را با دوچرخه طی می کنند.

به گزارش نصر، خسرو بلوری، مدیر عامل موسسه رکاب زنان سبز تبریز گفت : این رویداد در راستای محیط زیست برای اولین بار در تبریز آغاز شده است که از میدان راه آهن تبریز تا مرز مهران حدود 1000 کیلومتر و سپس از مهران تا کربلا رکاب خواهند زد تا ان شاء الله روز اربعین حسینی در کربلا خواهند بود.

 

انگیزه شما برای شروع این حرکت چیست؟
این حرکت برای اولین بار هست که اتفاق می افتد و با توجه به سیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین به امید خدا از سال آینده امیدواریم نفرات بیشتری به این جمع بپیوندند.

 

چند نفر امسال در این سفر خواهند بود؟
پنج نفر امسال برای اولین بار داوطلب شده اند تا در این سفر عاشقانه شرکت نمایند.

 

برنامه شما برای سال آینده چیست؟
طبق برنامه موسسه که سه شنبه های هر هفته با پویش سه شنبه ها استارت زده ایم قصد داریم پویشی بنام پویش اربعین راه اندازی کنیم و برای سال آینده این حرکت را ادامه دهیم.
همچنین همشهریانی که علاقمند به پیوستن در پویش های ما هستند خواهشمند است به آدرس موسسه واقع در پاستور جدید روبروی رادیولوژی پژواک مراجعه نمایند تا از آموزش ها و برنامه های موسسه بهره مند شوند.

 

هدف کسانی که در این سفر رکاب خواهند زد چیست؟
حقیقتا هدفی جز عشق و علاقه رکاب زنان به امام حسین (ع) نیست چرا که این ورزشکاران این مسیر را فقط به عشق اباعبدالله رکاب خواهند زد و هیچ نفع مادی برای این عزیزان ندارد و حرکتشان کاملا داوطلبانه است.

 

آیا تدابیری برای مسیری که طی خواهند نمود کرده اید؟
بله، ما با هماهنگی رابط هایی که از تبریز تا مرز مهران داشته ایم صحبت هایی از قبیل بحث آذوقه، بیماری، مشکلات دوچرخه و... داشته ایم که ان شاء الله با هماهنگی های لازم مشکلی پیش نخواهد آمد.

بلوری در پایان با اشاره به وضعیت توسعه شهر افزود : باتوجه به توسعه شهر و حجم ماشین ها نیاز اساسی داریم که مسؤلین برای مسیر های دوچرخه سواری اهمیت بیشتری نموده و تدابیر خاصی برای این مسئله داشته باشند تا از مشکلات آتی در امان باشیم.

انتهای پیام/

عاشقان اباعبدالله الحسین، تبریز تا کربلا را با دوچرخه رکاب می زنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار