در پیامی به پژوهشگران جوان پژوهشکده شورای نگهبان/

جنتی: پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی‌بدیلی دارد

1399/09/26 - 12:45 - کد خبر: 34057 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای نگهبان در پیامی به مناسبت روز پژوهش گفت: پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی‌بدیلی دارد و فعالیت‌های علمی از ضرورت‌های لازم در ایفای وظایف شورا است.

به گزارش نصر، آیت‌الله احمد جنتی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز پژوهش خطاب به پژوهشگران جوان پژوهشکده شورای نگهبان اظهار کرد: نقش جوانان در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق آینده روشن نظام بسیار برجسته و امیدبخش است. این نسل است که می‌تواند بسیاری از خلاءهای موجود در مدیریت کشور را تأمین کند و رسالت پاسداری از قانون اساسی و صیانت از میثاق ملی را بر عهده دارد.
دبیر شورای نگهبان افزود: پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی‌بدیلی دارد و فعالیت‌های علمی از ضرورت‌های لازم در ایفای وظایف شورا است.
جنتی با قدردانی از فعالان در پژوهشکده شورای نگهبان که در انجام وظیفه محوله و کارشناسی در امور پژوهشی مربوط به شورای نگهبان تصریح کرد: این عزیزان مایه اعتماد و کمک به این شورا هستند و بار سنگینی از رسیدگی به امور پژوهشی را بر عهده دارند و تاکنون بحمدالله حسن سابقه از خود نشان داده‌اند.
وی به فعالان پژوهشکده شورای نگهبان توصیه کرد: همانطور که بحمدالله تا به حال به خوبی توانسته‌اید اعتماد شورا را جلب کنید، سعی کنید دلبستگی به دنیا، مال دنیا و پست و مقام و ... را از دل بیرون کنید. تقوا و تهدیب اخلاق سرمایه‌ موفقیت‌های شماست و موجب حفظ قداست ما و شماست.
دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: آینده بسیار خوب و درخشانی را برای شما انتظار دارم. شما می‌توانید سرمشقی برای آیندگان در این نهاد مقدس باشید.
انتهای پیام/
 جنتی: پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی‌بدیلی دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار