خبر/

انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات "ترنم آسمانی"

1399/09/26 - 09:35 - کد خبر: 34029 نسخه چاپی

نصر: سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با انتشار فراخوان رسما آغاز شد.

به گزارش نصر، این جشنواره با هدف نشر و اشاعه مفاهیم دینی در قالب هنرهای آوایی و همچنین ارزیابی و رقابت فعالان و گروه های همخوانی و همنوایی دینی برگزار می گردد.
این جشنواره از دوبخش عمومی و ویژه تشکیل شده است که تولیدات استودیویی همخوانی قرآن کریم، آکاپلا و تواشیح، انشاد فردی و موسیقایی و کلیپ و نماهنگ با موضوع دوران‌کرونایی رشته های بخش عمومی و جایزه حاج قاسم سلیمانی تک رشته بخش ویژه را تشکیل می دهند.
موضوعاتی همچون مواسات، وحدت، کمک مومنانه، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مدح اهل بیت(ع) و ... محتوای آثار ارسالی این جشنواره را شامل می شوند و شرکت کنندگان تا ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت نمایند.
همچنین به‌منظور حمایت از تولید آثار فاخر صوتی و چندرسانه ای، علاوه بر اهداء جوایز نقدی به برگزیدگان جشنواره، حمایت مالی از تولید آثار جدید ایشان صورت می گیرد.
این جشنواره از سلسله جشنواره های قرآنی آیات است که با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز اجرا می شود.
سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی باتوجه به شرایط کرونایی حال حاضر به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره ترنم آسمانی به نشانی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار