خبر/

خبر خوش سازمان تاکسیرانی تبریزبه تاکسیرانان

1399/09/26 - 09:23 - کد خبر: 34023 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز خبر داد ؛ حق عضویت تاکسی های درون شهری تبریز بخاطر آسیب ها و محدودیت های کرونایی برای سه ماه بخشوده شد.

به گزارش نصر ، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار داشت : سازمان تاکسیرانی ، شهردار و شورای شهر بمنظور ارج نهادن به تلاشهای ارزنده این قشر از جامعه که در شرایط سخت اقتصادی و تداوم همه گیری کرونا فعالیت میکنند ، به مرحله اجرا رساند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود : این اقدام با پیشنهاد سازمان تاکسیرانی و با حمایتهای شهردار کلانشهر تبریز و تصویب شورای اسلامی شهر بمناسبت هفته حمل  و نقل عمومی به ثمر رسید تا بتواند گامی در راستای تشکر و تجلیل از تک تک فعالین عرصه تاکسیرانی جامعه باشد.
بشیریان در ادامه با تبریک هفته حمل و نقل عمومی به تمام زحمتکشان این حوزه گفت : این بخشودگی شامل ماههای اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت ماه سال 99 بوده و تاکسیرانان محترم می توانند جهت بهره مندی از این بخشودگی تا آخر سال جاری به سازمان تاکسیرانی مراجعه نمایند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در پایان خاطر نشان ساخت : تمام تلاشهای همکاران ما در این سازمان همواره بر این استوار بوده که تا نهایت توان و با توجه به بضاعتی که داریم در خدمت عموم بویژه تاکسیرانان زحمتکش این شهر باشیم.
انتهای پیام/
خبر خوش سازمان تاکسیرانی تبریزبه تاکسیرانان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار