خبر/

کشف ۳۸۰ کیسه آرد قاچاق در اهر

1399/09/25 - 11:00 - کد خبر: 33969 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه ناحیه اهر، بسیج اصناف و همکاری بازرسان فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت، ۳۸۰ کیسه آرد قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سیروس زاهدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۵۲۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون ریال که از سهمیه آرد یارانه‌ای استان‌های تهران و کرج بود، با تلاش‌ اطلاعات سپاه ناحیه اهر، بسیج اصناف، نماینده فرماندار و بازرسان اداره صمت کشف و ضبط شد.
وی در این خصوص تشریح کرد: آرد قاچاق از یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه به انبار غیرمرتبط بود، کشف و ضبط شد.
وی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، این آرد یارانه‌ای باید در نانوایی‌های تهران و کرج پخت و توزیع می‌شد که در قالب آرد خارج از شبکه توزیع و کالای قاچاق و بدون ارائه هرگونه اسناد حمل شده بود؛ محموله آرد با دستور مقام قضایی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.
به گزارش ایسنا، زاهدی‌فر ضمن قدردانی از عوامل اطلاعاتی سپاه، بسیج اصناف و بازرسان، یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از قبیل کالای قاچاق و احتکار، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اداره صمت گزارش دهند.
انتهای پیام/
کشف ۳۸۰ کیسه آرد قاچاق در اهر خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار