خبر/

تمرین‌های اسکی در خلخال ممنوع شد

1399/09/24 - 12:27 - کد خبر: 33912 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی انجام هرگونه تمرین و مسابقه اسکی در پیست اسکی تفرجگاه اندبیل ممنوع است.

به گزارش نصر، ایوب طالب‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: بدنبال دریافت گزارشی مبنی بر مراجعه مردم به محل پیست اسکی تفرجگاه اندبیل و تجمع در این محل بویژه در روزهای تعطیل ، بر اساس دستورالعمل قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا از امروز انجام هرگونه تمرین اسکی و سایر بازی‌های برفی غیرورزشی و تجمع به بهانه ورزش‌های زمستانی ممنوع می‌باشد.
وی اظهارداشت: برغم مسدود بودن راه تفرجگاه اندبیل ناشی از بارش سنگین برف و عدم بازگشایی راه از سوی مسوولان برای پیشگیری از تجمع مردم ، عده‌ای از علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی با پای پیاده خود را به این محل رسانده و اقدام به تمرین اسکی و ورزش‌های زمستانی و همچنین تجمع در این محل و ساخت تندیس‌های برفی بصورت خانوادگی می‌کردند.
او گفت: فعالیت ورزشی در باشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی خلخال نیز برابر با دستورالعمل هفتگی قرارگاه مقابله با ویروس کرونا با پذیرش حداقل ظرفیت ، کاهش زمان تمرین و افزایش مدت زمان تنفس در رشته‌های ورزشی بی‌خطر ممکن بوده و فعالیت این اماکن نیز بصورت روزانه رصد و بازرسی می‌شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
تمرین‌های اسکی در خلخال ممنوع شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار