رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی:

طرح ممنوعیت فعالیت کارشناسی برای بازنشستگان از دستور جلسه مجلس شورای اسلامی خارج شود

1399/09/24 - 10:25 - کد خبر: 33897 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت طرح هر گونه لایحه در مجلس شورای اسلامی مصالح کانون های کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور لحاظ خواهد شد.

به گزارش نصر، رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی به منظور انجام همفکری و تبادل نظر در مورد مسایل مختلف با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
بنا به این گزارش، علی اکبر بالاگر در این دیدار اهمیت افزایش تعاملات جامعه کارشناسی کشور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یاد آور شد.
وی از طرح ایجاد ممانعت برای بازنشستگان جهت انجام فعالیت های کارشناسی انتقاد کرد و افزود: انتظار جامعه کارشناسی این است که طرح ممنوعیت فعالیت کارشناسی برای بازنشستگان از دستور جلسه مجلس شورای اسلامی خارج شود.
مسئول جامعه کارشناسی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: ماهیت فعالیت کارشناسی در جامعه به گونه ای است که دستیابی به نتایج موثر در چهارچوب آن ضرورت داشتن دانش، تخصص و تجربه را ایجاب می کند.
وی افزود: غالب بازنشستگان که به فعالیت کارشناسی می پردازند سالیان سال در سازمان های مختلف عهده دار مسئولیت بوده اند و تجارب تخصصی کارشناسان پیشکسوت و با تجربه را نمی توان دست کم گرفت.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: فعالیت کارشناسی بیشتر از اینکه شغل باشد، نوعی مسئولیت اجتماعی است و ایجاد ممنوعیت برای بازنشستگان جهت انجام فعالیت کارشناسی مقبولیت ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه مقوله کارشناسی از فعالیت های ارزنده کارشناسان رسمی دادگستری تجلیل کرد.
وی توجه و رسیدگی به مطالبات کارشناسان رسمی دادگستری کشور را با اهمیت دانست و افزود: ضرورت فعالیت کارشناسی را نمی توان انکار کرد و مطالبات صنفی کارشناسان رسمی دادگستری مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در  صورت طرح هر گونه لایحه در مجلس شورای اسلامی مصالح کانون های کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور لحاظ خواهد شد.
انتهای پیام/
طرح ممنوعیت فعالیت کارشناسی برای بازنشستگان از دستور جلسه مجلس شورای اسلامی خارج شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار