محرم محمدزاده:

آزادراه تبریز-سهند سال ها قبل تمام شده است اما بنا به دلایلی افتتاح نمی کنند

1399/09/23 - 11:51 - کد خبر: 33827 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اتوبان تبریز-سهند سال‌های سال است تمام شده اما بنا به دلایلی افتتاح نمی شود، اگر لازم باشد حاضرم دلایل عدم افتتاح این اتوبان را برملا کنم.

به گزارش نصر، "محرم محمد زاده" در نوبت تذکر خود در جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: رانندگان استیجاری بیمه ندارند، لازم است کل این بیمه را شهرداری واریز کند.
عضو شورای شهر با انتقاد از نمایندگان مجلس اظهار کرد: آیا نمایندگان مجلس را مردم انتخاب می کنند تا مشکلات مردم مردم را حل کند؟ از همه نمایندگان مجلس انتقاد دارم. نمایندگان مجلس منتخب مردم است یا دولت؟ مردم باید مشکل خود را به چه کسی بگویند؟
وی ادامه داد: اتوبان تبریز-سهند سال‌های سال است تمام شده اما بنا به دلایلی افتتاح نمی شود، اگر لازم باشد حاضرم دلایل عدم افتتاح این اتوبان را برملا کنم.
وی با اشاره به مسدودی راه ساکنین شهرک اندیشه گفت: راه شهرک اندیشه بسته است که لازم است سریعا نسبت به باز کردن این راه اقدام کنیم چرا که مردم آن منطقه در عذاب اند.
وی ادامه داد: در جاده آناخاتون به دلایل تاریکی تصادفات زیادی می شود، ضروریست هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.
وی افزود: اهالی کرکج پلی را برای آن منطقه خواسته اند که لازم است در بودجه 1400 لحاظ و درخواست اهالی این منطقه انجام شود.
وی با انتقاد از مدیریت شهری گفت: در شبکه های مجازی تبریز به نام شهر اولین ها معروف شده است اما در روز های گذشته دیدیم مردم با یک سطل ایستاده اند و در صف خرید نفت هستند که این بی آبرویی برای شهر ما است.
محمد زاده ضمن تاکید بر اهمیت بافت تاریخی گفت: در بافت تاریخی شهر ما هر روز یک برج افتتاح می شود درحالیکه در شهرهایی مانند اصفهان و شیراز به این بافت های تاریخی توجه ویژه ای می شود، باید از بافت تاریخی مواظبت کنیم.
انتهای پیام/
آزادراه تبریز-سهند سال ها قبل تمام شده است اما بنا به دلایلی افتتاح نمی کنند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار