مربی تیم فوتبال تراکتور؛

تراکتور بازیکنان بزرگ و با استعدادی دارد

1399/09/22 - 15:31 - کد خبر: 33773 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور بازیکنان این تیم را بازیکنانی بزرگ و با استعداد دانست.

به گزارش نصر، علی نیکبخت در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این توفیق نصیب من شد که بعد از 15 سال به تبریز برگردم و بتوانم در خدمت فوتبال این شهر باشم. 15 سال پیش خدا به من لطف کرد و توانستیم در تبریز نتیحه بگیریم و ان‌شاءالله در این مقطع نیز بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و هواداران را شاد کنیم.
وی افزود: ابتدا از پیشکسوتان فوتبال آذربایجان برای فعالیت در تیم بزرگ تراکتور اجازه می‌خواهم و از کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی زیبا و جوانمردانه داشته باشیم.
مربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از وضعیت این تیم، خاطرنشان کرد: ما دو جلسه با این تیم تمرین کردیم. تراکتور بازیکنان بزرگ و با استعدادی دارد و بچه‌ها هم خیلی زود با خواسته‌های آقای شجاعی هماهنک شدند. ما قطعاً تغییراتی در تیم‌مان خواهیم داشت، اما این تغییرات کمی زمان‌بر خواهد بود.
نیکبخت ادامه داد: از باشگاه بزرگ تراکتور تشکر می‌کنم و خوشحالم که به من و مسعود شجاعی اعتماد شده است. من 20 سال پیش مربی مسعود شجاعی بودم و الان همکار او هستم. این روزها جای هواداران خالی است و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه کن شدن کرونا، شادی و شور به ورزشگاه‌ها برگردند.
وی در پایان راجع به غایبان تراکتور گفت: به جز محمدرضا خانزاده، همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. همچنین جا دارد بار دیگر از خانواده فوتبالی تبریز تشکر کنم و امیدوارم خادم خوبی برای فوتبال آذربایجان باشم.
انتهای پیام/
تراکتور بازیکنان بزرگ و با استعدادی دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار