انتصاب‌های جدید در هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی انجام شد

1399/09/21 - 20:19 - کد خبر: 33716 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی رئیس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی، مسئولین کمیته های بازرسی، امور شهرستانها، آموزش و استعداد یابی این هیئت منصوب شدند.

به گزارش نصر، با تأیید هیئت رئیسه انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی و با حکم علی حسن پور رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مسئولین کمیته‌های بازرسی، امور شهرستانها، آموزش و استعداد یابی این هیئت منصوب شدند.
بر این اساس ناصر ژرفی به عنوان مسئول کمیته آموزش، سعید رنجبر به عنوان مسئول کمیته امور شهرستانها، ایوب باغبان به عنوان مسئول کمیته بازرسی و حسین استادحسنلو به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی منصوب شدند.
هیئت انجمن‌های ورزشی دارای رشته‌های ورزشی اسپوکس، اسکی روی آب، بیس‌بال و سافت‌بال، پارکور، جت‌اسکی و جت‌بُت، جهت‌یابی، دارت، راگبی، سپک‌تاکرا، طناب‌کشی، فلوربال، فوتبال روی‌میز، کریکت، کیک‌بوکسینگ واکو، موی تای، رزم سلطان، ورزش‌های موج‌سواری و ورزش‌های هوایی است.
علاوه بر ورزش‌های مختلف مذکور، به تازگی رشته تکبال و برای تونیک نیز به هیئت انجمن‌های ورزشی اضافه شده است، فعالیت‌های آن‌ها جداگانه بوده و هر کدام مسابقات و تمرینات خاص خود را دارد، این هیئت، ورزش‌های مفرح و شاد را درون خود جای داده و از گذشته تاکنون مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران بوده است.
گفتنی است انجمن‌های ورزشی مختلف هر کدام دارای رئیس انجمن هستند و امور توسط آنها هدایت می‌شود، رؤسای انجمن‌های مختلف با توجه به شرایط ورزشکاران، با زمان‌بندی مناسب به امور آنها نظم می‌دهد.
انتهای پیام/
انتصاب‌های جدید در هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی انجام شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار