عضو شورای شهر تبریز:

مترو، پروژه‌ای ماندگار برای نسل آینده است

1399/09/21 - 19:32 - کد خبر: 33714 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز پروژه قطار شهری را اقدامی ماندگار برای شهروندان و به‌خصوص نسل آینده دانست.

به گزارش نصر، محرم محمدزاده در حاشیه بازدید از چهار ایستگاه در آستانه افتتاح قطار شهری تبریز در گفتگو با خبرنگار گفت: در شهر ما کارهای زیرساختی خوبی از جمله مترو انجام می شود که عملیات اجرایی آن در زیر زمین است و همشهریان شاید از حجم اقدامات صورت گرفته اطلاع چندانی ندارند اما این پروژه با هزینه زیاد احداث شده و ایستگاه های آن به شکل عالی آماده شده است.
او با قدردانی از اقدامات و فعالیت های سازمان قطار شهری تبریز، افزود: پروژه های ما به ویژه مترو، در دوره شورای اسلامی شهر پیشرفت خوب و چشمگیری داشته است. بودجه ای که به مترو اختصاص داده و کارهایی که انجام شده است، بدون کمبود و بخوبی پیش رفته است.
محمدزاده گفت: همشهریان ما موقع استفاده از قطار شهری قضاوت خواهند کرد که در سه، چهار سال اخیر چه کارهایی در این پروژه شده است. ما در سال ۹۶ از این ایستگاه ها بازدید داشتیم و کسی تصور نمی کرد که در این مدت کوتاه شاهد احداث و بهره برداری از آن ها باشیم.
او گفت: در حالی که مهم ترین تقاطع غیرهمسطح شهری می تواند با ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخته شود، در پروژه قطار شهری تبریز میلیاردها هزینه شده و نسل آینده خواهد دید که برای این شهر چه کارهای مهمی انجام شده است.
انتهای پیام/
مترو، پروژه‌ای ماندگار برای نسل آینده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار