مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خبر داد:

فعالیت 10 شهرک صنعتی غير دولتی در آذربایجان شرقی

1399/09/20 - 21:19 - کد خبر: 33688 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: واحد تولیدی اوجان اکسیژن عابدی حدود ۴۰ درصد مصرف اکسیژن طبی و صنعتی استان را تامین می‌کند.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی در حاشیه آیین افتتاح واحد تولیدی اوجان اکسیژن عابدی در شهرک صنعتی بستان آباد دو که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: این واحد تولید کننده اکسیژن طبی و صنعتی با ظرفیت تولید ۱۰ تن در روز بوده و در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع احداث شده است.

وی از سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی در این واحد تولیدی خبر داد و افزود: واحد تولیدی اوجان اکسیژن عابدی که 18 نفر به صورت مستقیم در آن اشتغال دارند حدود ۴۰ درصد مصرف اکسیژن طبی و صنعتی استان را تامین می‌کند.

نیرومند اسکویی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: در مجموع 10 شهرك صنعتي غير دولتي در استان وجود دارد كه از این تعداد هفت شهرك داراي پروانه بهره برداري و 3 شهرك دارای پروانه تاسيس است؛ 20 پرونده نیز جهت احداث شهرک صنعتی غیردولتی در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مساحت کل شهرک‌های صنعتی غیردولتی را ٥٢٠ هكتار، میزان اشتغال 11 هزار و 916 نفر اشتغال، مقدار آب تامین شده ١٧٤ ليتر بر ثانيه، برق تامین شده ١٠٦ مگاوات و مقدار گاز تامین شده این شهرک ها را نیز ٤٠ هزار متر مكعب در ساعت اعلام کرد.

انتهای پیام/
 فعالیت 10 شهرک صنعتی غير دولتی در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار