مدیرکل آموزش و پرورش‌ آذربایجان شرقی:

برنامه دشمن، در راستای انحراف دانش آموزان است

1399/09/20 - 13:42 - کد خبر: 33673 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برنامه دشمن برای انحراف دانش آموزان است، زیرا بیمه کردن نظام اسلامی با این نیروهای انسانی متخصص و متعهد و تربیت یافته در بستر مدارس میسر خواهد بود و نخبگان تربیت یافته، بیمه‌کننده آینده کشور اسلامی خواهند بود.

به گزارش نصر، جعفر پاشایی در مراسم تجلیل از منتخبین لیگ علمی پایا و طرح شهید بهنام محمدی، با اشاره به انسجام و کار گروهی در راه رسیدن به موفقیت‌های روزافزون، افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی با برنامه، هماهنگ و منسجم کار می‌کند و برای رسیدن به هدف باید برنامه داشته باشیم.
وی، سازمان بسیج دانش‌آموزی را یکی از حوزه‌های همراه و همکار آموزش‌وپرورش عنوان کرد و افزود: این سازمان هم برنامه دارد و همچنین علاقمندانه و آینده‌نگر، همراه با اداره‌ کل آموزش‌وپرورش استان در عرصه تعلیم و تربیت همکاری می‌کند.
پاشایی گفت: باید برنامه‌های آموزش‌وپرورش و بسیج را از اداره‌ای بودن درآورده و عمومی کنیم و همچنین نخبه‌پروری هم نباید از برنامه‌های آموزشی کنار گذاشته شود، زیرا دوری از بطن مردم و متن دانش‌آموزان، هیچ بهره کیفی برای نظام اسلامی نخواهد داشت.
وی، ساده‌سازی را دلیل دوم رسیدن به نقطه پیشرفت و نخبه‌پروری دانست و افزود: باید زوایای مختلف اینگونه مسابقات و برنامه‌های علمی و تربیتی و پیامدهای آن، همچنین منویات مقام معظم رهبری و اهداف اداره آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان جاری شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، حامی بودن را شاخصه بعدی پیشرفت در عرصه‌های تعلیم و تربیت خواند و گفت: نخبه‌های تربیت‌شده اگر رها شوند، کسانی که در کمین نشسته‌اند به آسانی از ثمره تلاش‌های ما علیه مان بهره‌ برداری خواهند کرد.
وی تاکید کرد: نقش ما، نشان دادن راه و بردن به سرمنزل مقصود و همراهی و حمایت از دانش‌آموزان، به‌عنوان سرمایه نظام اسلامی است.
انتهای پیام/
 برنامه دشمن، در راستای انحراف دانش آموزان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار