معاون فرهنگی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علم و فن‌آوری شمس خبر داد:

آغاز سال تحصیلی جدید با عیادت از جانبازان دفاع مقدس

1398/07/08 - 12:34 - کد خبر: 3366 نسخه چاپی

نصر: اساتید و دانشجویان موسسه آموزش عالی علم و فن‌آوری شمس سال تحصیلی جدید را با عیادت از جانبازان اعصاب و روان دفاع مقدس در بیمارستان فجر تبریز، آغاز کردند.

به گزارش نصر، محمدرضا نوتاش با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصادف شدن بازگشایی دانشگاه‌ها با هفته دفاع مقدس، سال تحصیلی جدید موسسه آموزش عالی علم و فن‌آوری شمس با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان این موسسه در بیمارستان فجر تبریز برای عیادت از جانبازان اعصاب و روان دفاع مقدس آغاز شد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی که به همراه بسیج دانشجویی دانشگاه انجام دادیم، این توفیق را داشتیم که با یادگاران دفاع مقدس دیدار داشته باشیم.
نوتاش با اشاره به اینکه گفتگو با جانبازان گرانقدر و قدردانی از زحماتی که برای ایران اسلامی متحمل شده‌اند، از جمله اهداف اصلی این دیدار بود، عنوان کرد: پاسداشت جانبازان دفاع مقدس به خصوص جانبازان اعصاب و روان که قشر مظلوم جنگ تحمیلی هستند، یکی از وظایف مهم تمامی شهروندان است.
وی تصریح کرد: به خصوص اینکه قشر جوان و دانشجویان با دیدن این عزیزان، می‌توانند از نزدیک درس ایثار، مقاومت و شهادت بگیرند.

معاون فرهنگی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علم و فن‌آوری شمس اظهار کرد: به گفته مسئولین بیمارستان این اولین بار بود که چنین رویدادی از سوی دانشگاه‌های استان برنامه‌ریزی شده بود و خوشحالیم که موسسه آموزش عالی علم و فن‌آوری شمس در این زمینه پیش قدم شد.

نوتاش گفت: مسئولین بیمارستان فجر همکاری خوبی با دانشگاه داشتند و باید قدردان این عزیزان که زحمات زیادی برای جانبازان گرانقدر دفاع مقدس می کشند، باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی موسسه در سال تحصیلی جدید گفت: با همکاری اساتید، دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه، برنامه‌های متنوع فرهنگی برای 3 ماه ابتدایی سال تحصیلی تدوین شده است و  این برنامه ها در مقاطع و مناسبت های مختلف اجرا خواهند شد.

 

گفتنی است، موسسه آموزش عالی علم و فن‌آوری شمس از سال 1387 در تبریز آغاز به کار کرده است و این دانشگاه هم اکنون با گذشت 11 سال، فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در رشته های متنوع تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ادامه می دهد.

انتهای پیام/

آغاز سال تحصیلی جدید با عیادت از جانبازان دفاع مقدس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار