خبر/

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی محوطه‌سازی فرودگاه تبریز

1399/09/19 - 17:30 - کد خبر: 33629 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پروژ محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی مقابل پایانه سه و محوطه تاکسیرانی این فرودگاه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش نصر، رامین آذری، روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این پروژه با هدف لاین بندی خودروهای تشریفات، ساماندهی محوطه جلوی پایانه سه و تسهیل در رفت و آمد مسافرین خروجی فرودگاه تبریز اجرا می شود.
وی با بیان اینکه این عملیات در قالب پروژه مرمت و بهسازی فرودگاه تبریز از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اجرا می شود، اظهار داشت: در اجرای این پروژه تاکنون اقداماتی مانند تهیه مصالح و اجرای جدول بتنی، آسفالت ریزی بیندر به مقدار ۴۷۰ تن و دیوار آجری انجام شده است.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.
پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد.
انتهای پیام/
پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی محوطه‌سازی فرودگاه تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار