فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه؛

چهار هزار و ۵۰۰ لیتر نفت قاچاق در ظروف دو لیتری در زنجان کشف شد

1399/09/19 - 15:17 - کد خبر: 33614 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: چهار هزارو ۵۰۰ لیتر نفت سفید که در ظروف پلاستیکی دو لیتری قاچاق می‌شد از سوی پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سرهنگ حسین اصانلو، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان سلطانیه، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر ارتباطی زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه ماموران انتطامی در بررسی از کامیون، این میزان نفت سفید را که به صورت غیرمجاز حمل و جابجا می شد را کشف کردند، اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان بار مکشوفه بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شد و متهم دستگیر شده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، موفق شدند در آزادراه زنجان - قزوین از یک دستگاه کامیون، ۹۴ هزار و ۲۰۰ عدد انواع داروی دامی فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف کنند.
سرهنگ ایرج خانی پور، افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی دقیق از یک واحد صنفی نیز مقدار ۱۶۷ هزار و ۴۰ ساشه نسکافه و یک هزارو ۴۰ کیلوگرم چای خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.
وی اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد که در این رابطه پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است و متهمین به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: یکی از فروشندگان مواد مخدر که جزو ارذل و اوباش یکی از مناطق شهر زنجان نیز محسوب می شد به همراه ۲ نفر از همدستان خود از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.  
سرهنگ سعید بابایی، افزود: با توجه به تحت تعقیب بودن بودن یکی از فروشندگان بنام مواد مخدر و اراذل و اوباش منطقه، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در اجرای دستور مقام قضایی و با تعقیب و مراقبت های صورت گرفته متهم در یکی  از مناطق شهر زنجان رویت و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در یک اقدام غافلگیر کننده متهم را همراه با همدستانش که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند.
بابایی با بیان اینکه در بازرسی از این سه متهم دستگیر شده بیش از ۳۶۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی  کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
انتهای پیام/
چهار هزار و ۵۰۰ لیتر نفت قاچاق در ظروف دو لیتری در زنجان کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار