رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز /

چمنی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: تفکر اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی باید در سطح ملی و کلان نگر باشد

1397/12/06 - 13:36 - کد خبر: 336 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز با تاکید بر اینکه اعضای هیئت نمایندگان باید تفکری در سطح ملی داشته باشند، بیان کرد: اعضا به تبع انتخاب به عنوان نماینده اتاق تبریز، عضو اتاق ایران می شوند بنابراین باید نگاهی کلان نگر و ملی داشته باشند.

به گزارش نصر، اسماعیل چمنی در گفت و گو با نصر با اشاره به اینکه در جمع هیئت نمایندگان اتاق تبریز حضور داشته است و از نزدیک  شاهد فعالیت های اتاق و دیگر نمایندگان بوده است، گفت: در راستای علاقمندی که با هدف توسعه بخش اقتصادی تجارت و فضای کسب و کار داشته ام این دوره نیز در نهمین انتخابات اتاق بازرگانی تبریز کاندید شدم.

وی با بیان اینکه تبريز یکی از قطب های  اقتصادي ايران و منطقه است، اظهار داشت: نبايد فراموش کرد که عبور جاده تاريخي ابريشم از اين شهر و قرار گرفتن بزرگترين بازار سرپوشيده جهان در تبريز که به ثبت جهاني هم رسيده ظرفيت بزرگي را برای تاجران و بازاريان چه در داخل و چه در خارج از کشور  فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی مرکز بزرگترین کارخانجات تولیدی کشور بوده است، اذعان داشت: اتاق  بازرگانی تبریز یکی از قدیمی ترین اتاق های بازرگانی کشور است و همواره در توسعه صنعت و بازرگانی استان نقش داشته است و بهتر از سرمایه گذاران خارجی در جهت توسعه بیشتر کمک بگیریم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنعت، معدن و تجارت ایران به عمده اقدامات و سیاست‌های اتاق تبریز اشاره کرد و گفت: اتاق تبریز همواره رویکرد گسترش منافع ملی و استانی و توجه به توسعه اقتصادی آذربایجان‌شرقی در بستر تعامل با حوزه های  مختلف را در پیش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای هیئت نمایندگان باید تفکری در سطح ملی داشته باشند، بیان کرد: اعضا به تبع انتخاب به عنوان نماینده اتاق تبریز، عضو اتاق ایران می شوند بنابراین باید نگاهی کلان نگر و ملی داشته باشند.

عضو کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اضافه کرد: اتاق یک پارلمان بخش خصوصی و محلی برای بررسی چالش های اقتصادی است و باید از هرگونه حاشیه و جریانات سیاسی به دور باشد .

وی با بیان اینکه نیاز است کاندیدها با احترام به یکدیگر و رقابتی سالم هدف خود را دنبال کنند، اظهار داشت: شاید نامزدهای انتخاباتی از گروه ها و یا دسته های اقتصادی مختلف باشند و طبیعی است که اختلاف نظراتی  هم باشد اما بعد از انتخابات این رقابت ها باید تبدیل به رفاقت و وحدت و همدلی شود.

وی افزود: به جای اینکه همدیگر را تخریب کنیم به دنبال تعامل در چهارچوب قانون و اخلاق مداری  باشیم.

چمنی در انتها گفت: امیدوارام هیئت نمایندگان منتخب برای نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با استفاده از تجربیات گذشته خود  در راستای فعالیت هایی که در توسعه اقتصاد نقش خواهد داشت، تلاش کنند.

انتهای پیام/

چمنی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: تفکر اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی باید در سطح ملی و کلان نگر باشد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار