خبر/

درخواست ورزشکاران ناشنوا از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

1398/07/08 - 11:36 - کد خبر: 3358 نسخه چاپی

نصر: ورزشکاران ناشنوا در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی درخواست‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در آستانه بازی‌های آسیایی ناشنوایان در جریان روند آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا درخواست‌های خود را از مسئولان ورزش مطرح کردند از جمله اینکه خواستار یکسان‌سازی پاداش‌های قهرمانان ناشنوا با ورزشکاران عادی شدند.

از سوی دیگر برخی از ورزشکاران نیز از مشکلات اشتغال گلایه داشتند و عنوان کردند با وجود قهرمانی متعدد در سطح جهانی و المپیک فاقد شغل مناسب برای امرار معاش هستند.

مورد دیگری که ورزشکاران ناشنوا مطرح کردند عدم اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای ورزشی و قهرمانی‌های آنها در رسانه‌ها و عدم پخش زنده مسابقات ورزشکاران ناشنوا بود که قول پیگیری داده شد. 

یکی از بانوان تکواندوکار قهرمان نیز خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش به این قشر از جامعه ورزشی شد که سلطانی‌فر قول داد پیگیری‌های لازم در اینخصوص انجام شود.

انتهای پیام/

درخواست ورزشکاران ناشنوا از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار