مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

مرکز تلفن دو هزار پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

1399/09/18 - 17:06 - کد خبر: 33552 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز تلفن 2500 مرکز پاسخگویی سوالات مطروحه در حوزه روابط کار خبر داد.

به گزارش نصر، حسین فتحی با اعلام این خبر گفت: هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور " محمدشریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی این معاونت از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد.
فتحی خاطرنشان کرد : زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور است .
وی یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.
فتحی گفت: همچنین با توجه به ویژگی‌های این مرکز می توان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در خاتمه تصریح کرد: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.
انتهای پیام/
مرکز تلفن دو هزار پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار