پیش بازی تراکتور – فولاد:

داغ ترین مسابقه هفته در هوای سرد تبریز

1399/09/17 - 13:54 - کد خبر: 33466 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور و فولاد خوزستان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در هوای زمستانی تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز (بنیان دیزل سابق) در حالی به مصاف هم می روند که این دیدار را می توان جدال آبی های سابق در تیم های جدید نامید.
علیرضا منصوریان، سرمربی سرخ پوشان تبریزی که هفته گذشته توانست با یک گل میزبان خود را در رفسنجان شکست دهد، فرصت جدیدی برا بقا در این تیم یافت تا بتواند در صورت کسب پیروزی در این بازی خانگی، خیال خود را برای ادامه حضور در تبریز فراهم کند. تیم تراکتور در این دوره از رقابت ها شروع نه چندان خوبی را تجربه کرده است و با یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست تنها 5 امتیاز در چهار بازی اخیر خود دشت کرده است و در رده دهم جدول قرار دارد.
در آن سوی میدان جواد نکونام، که دومین فصل مربی گری خود را در خوزستان تجربه می کند، همانند تراکتور شروع چندان جالب را در این دوره نداشته است و با سه تساوی ویک برد مقابل تیم سابق خود یعنی استقلال تهران تاکنون 6 امتیاز کسب کرده و به رده هفتم جدول چسبیده است. تیم فولاد در حالی امروز در این دیدار مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که تا اینجای کار فعلا هیچ شکستی نداشته است و در صورت کسب امتیاز از این بازی طلسم خود را ادامه خواهد داد.
دوتیم که برای حضور در رده های بالای جدول تلاش می کنند، در صورت برد می توانند خود را به تیم های بالای جدول برسانند و یا در صورت شکست یا نتیجه تساوی در وضعیت بدتری قرار گیرند. آخرین بازی دوتیم مقابل هم به سال گذشته بر می گردد جایی که در آخرین هفته لیگ نوزدهم تیم فولاد با برتری مقابل تراکتور توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
در لیست دو تیم تراکتور و فولاد 10 بازیکن حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند. 10 نفری که روزگاری با رقیبشان هم تیمی بودند و امروز در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
در ترکیب تراکتور بازیکنانی نظیر محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، وفا هخامنش و اکبر ایمانی حضور دارند که در سال های گذشته پیراهن فولاد را بر تن داشتند و برای نماینده خوزستان در رقابت های مختلف به میدان رفتند.
محمدرضا خانزاده در لیگ پانزدهم از ذوب آهن جدا شد و به عضویت فولاد در آمد و فقط یکسال پیراهن این تیم را بر تن کرد. اکبر ایمانی نیز در دو دوره برگزاری لیگ های پانزدهم و شانزدهم بازیکن فولاد بود. حمید بوحمدان نیز در لیگ شانزدهم و وفا هخامنش نیز در لیگ های دوازدهم و سیزدهم بازیکن فولاد بود.
در ترکیب فولاد نیز 10 بازیکن حضور دارند که سابقه عضویت در فولاد را دارند. ساسان انصاری بازیکنی است که ابتدای فصل از تبریزی ها جدا و راهی اهواز شد. فرشاد احمدزاده نیز که در تیم تراکتور برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد و سپس به پرسپولیس پیوست، سابقه حضور در این تیم تبریزی را دارد.
احمد عبدالله زاده (لیگ پانزدهم)، عارف آقاسی (لیگ های شانزدهم و هفدهم) و علی سبحانی (لیگ نوزدهم) از دیگر بازیکنان فولاد هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند. محسن فروزان نیز دیگر بازیکنی است که بعد از یک فصل جنجالی و درگیری با اعضای باشگاه تراکتور امروز بعد از این اتفاق بازهم راهی تبریز شده است تا یادآور روز های تلخ او در این تیم باشد.
گفتی است این دیدار از ساعت 15 امروز با قضاوت محمدرضا اکبریان در هوای سرد زمستانی تبریز برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
داغ ترین مسابقه هفته در هوای سرد تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار