معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است

1399/09/17 - 13:56 - کد خبر: 33463 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با بیان این‌که هیج راه مسدودی در مناطق مختلف استان وجود ندارد و تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، افزود: فقط مشکل تردد در تعدادی از راه‌های روستایی داریم که این مشکل نیز تا پایان امروز رفع می‌شود.

به گزارش نصر، غلامرضا رسول زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت برف روبی محورهای مختلف استان پس از بارش برف از روز گذشته، گفت: تمامی راه‌های فرعی و اصلی استان اکنون در وضعیت باز قرار دارند و مشکلی در تردد هرگونه خودرو در این مسیرها وجود ندارد.
وی با اشاره به شروع بارش و کولاک برف در اکثر راه‌های شهرستان‌های آذربایجان شرقی از بعد از ظهر روز گذشته، افزود: 25 راه روستایی در شهرستان‌های بستان آباد، میانه، هشترود، مراغه، سراب، ورزقان و اهر بر اثر بارش و کولاک برف مسدود شده است.
وی با بیان این‌که وقوع کولاک خود عامل بسته شدن راه است، گفت: با تلاش همکاران راهداری تا پایان امروز، سعی می‌کنیم مشکلی در تردد تمامی راه‌های استان وجود نداشته باشد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تاکید کرد: خواهشمندیم افرادی که قصد خروج از شهر را دارند، زنجیر چرخ و امکانات زمستانی به خصوص لاستیک تازه، خوردوخوراک و لباس گرم به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/
 راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار